Kan jeg være gravid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

544 visninger
7 svar
0 synes godt om
1. juni 2012

Anonym trådstarter

Jeg stoppede på mine p piller for 2-3 måneder siden. Jeg fil min mens som jeg plejer første gang. Jeg havde sex lige da jeg havde ægløsning og kondomet sprang. Jeg tog en fortrydelsespille 6 timer efter, som jeg fik det dårligt af. En uges tid efter havde jeg pletblødninger.

Jeg tog en test i forgårs da min mens på daværende tidspunkt var 5 dage forsinket. Men den var negativ.

Jeg er meget træt, har kvalme, kastede op igår og har utrolig meget lyst til kaffe og chokolade. Normalt drikker jeg nærmest ikke kaffe. 

Er nu gået en uge over tid. Kan det være ar jeg alligevel er er gravid?Tog testen om aftenen.

Håver i kan hjælpe...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juni 2012

BabyMiracle <3

Undre mig lige lidt
Hvorfor stoppe på p-piller - have sex - og tage en fortrydelses pille?
Måske du kan være gravid, tag en test mere med morgen urin

Anmeld

1. juni 2012

Anonym trådstarter

Jeg havde ikke lyst til at fylde min krop med hormoner mere. Men det er heller ikke min mening at blive gravid, derfor brugte vi kondom, som så gik i stykker....

Anmeld

1. juni 2012

BabyMiracle <3

Anonym skriver:

Jeg havde ikke lyst til at fylde min krop med hormoner mere. Men det er heller ikke min mening at blive gravid, derfor brugte vi kondom, som så gik i stykker....

Okay . Så forstår jeg ..
Men tag en test i morgen tidlig ..

Anmeld

1. juni 2012

Anonym trådstarter

Det vil jeg prøve. Tak fir svaret.

Anmeld

1. juni 2012

Camilla30

Enig, tag en test, det er den eneste måde at få det afklaret på  Dog kan man meget let gå over tid når man stopper på p-piller, kroppen skal lige finde sin rytme uden hormonerne og så synes jeg alle de gravide jeg kender, inkl. mig selv, er mere tilbøjelige til at afsky kaffe Umiddelbart er mit gæt at du ikke er gravid men kun testen kan vise det jo Pøj-pøj med hvad end du ønsker.

Anmeld

1. juni 2012

Ciss

Jeg har begge gange testet positiv meget sent, så jeg ville ikke udelukke, at du kan være gravid. Fortrydelsespiller er jo ikke en garanti, så jeg tilslutter mig, at det kan være smart at vente en dag eller tog og så teste igen.

Anmeld

1. juni 2012

Kamulla

en fortrydelsespille kan godt sinke din mens de næste mange mdr og lave kludder i systemet.. og din frygt for evt. graviditet kan give dig alle disse symptomer... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.