Lommepenge +

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.671 visninger
10 svar
0 synes godt om
1. juni 2012

annec

Vi skal til Tyrkiet på torsdag i to uger :-) 

Vi har alt mad på hotellet og det, men hvor mange lommepenge skal vi have med? Vi er to voksne og et barn. Vi vil også gerne ud at se noget. Indtil videre har vi sparet 11.000 sammen. 

Og er det bedst at have alle pengene hjemmefra eller skal vi hæve nogle der nede? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juni 2012

Dinna88

Lad være med at tage alle pengene med!! De stjæler som bare fanden dernede.

Når jeg tager på ferie vil jeg ikke skulle tænke på penge, så jeg skal bare have mange penge med. 11.000 må være nok, når I har al mad

Anmeld

1. juni 2012

MorDk

Ja 11.000 er mange penge... hvis det bare er til is og andre fornøjelser...

Anmeld

1. juni 2012

tarkoflen

Du skal bare tage dit dankort med og hæve dernede, det er billigere hvis du hæver i bankautomaterne, du kan hæve op til 3000 kr. pr. dag så vidt jeg husker

Det koster 30-40 kr. at hæve pr. gang.

Min mor er bankdame og til trods for, at hun får en bedre kurs end os andre, så hæver hun aldrig på forhånd

Anmeld

1. juni 2012

annec

tarkoflen skriver:

Du skal bare tage dit dankort med og hæve dernede, det er billigere hvis du hæver i bankautomaterne, du kan hæve op til 3000 kr. pr. dag så vidt jeg husker

Det koster 30-40 kr. at hæve pr. gang.

Min mor er bankdame og til trods for, at hun får en bedre kurs end os andre, så hæver hun aldrig på forhånd

Okay Men vi har allerede 4200 (danske) i euro. Det kan vi vel godt bruge?

Anmeld

1. juni 2012

annec

Dinna88 skriver:

Lad være med at tage alle pengene med!! De stjæler som bare fanden dernede.

Når jeg tager på ferie vil jeg ikke skulle tænke på penge, så jeg skal bare have mange penge med. 11.000 må være nok, når I har al mad

Ja okay Men havde ikke regnet med at vi skal spise på hotellet hver dag. Hvad plejer du at bruge?

Anmeld

1. juni 2012

annec

MorDk skriver:

Ja 11.000 er mange penge... hvis det bare er til is og andre fornøjelser...

Ja. tror du det er nok? Vi gider ikke spise på hotellet hver dag

Anmeld

1. juni 2012

Moar2011

annec skriver:

Vi har alt mad på hotellet og det, men hvor mange lommepenge skal vi have med? Vi er to voksne og et barn. Vi vil også gerne ud at se noget. Indtil videre har vi sparet 11.000 sammen. 

Og er det bedst at have alle pengene hjemmefra eller skal vi hæve nogle der nede? 

bliver and på hvilken hævekort i har ..

vi fik afvide af vores bankmand da vi sku til frankrig, at vi bare sku tag lidt penge med til de første par dage og ellers hæve dernede ...

Anmeld

1. juni 2012

tarkoflen

annec skriver:

Okay Men vi har allerede 4200 (danske) i euro. Det kan vi vel godt bruge?

Ja ja hvis du har penge liggende, så skal I selvfølgelig tage dem med, men hvad I ellers skal bruge, kan I bare hæve dernede

Rigtig god tur

Anmeld

1. juni 2012

come2

annec skriver:

Jeg mener vi brugte 5000 for en uge for 2 personer.

Vi spise middagsmaden udenfor hotellet. Og var på sejlture, shopping osv.

Så 11.000 er nok ikke helt ved siden af .

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.