Menses

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

408 visninger
9 svar
0 synes godt om
1. juni 2012

Anonym trådstarter

Har lige et spørgsmål De sidste to gange jeg har haft menses i p-pille pausen så er der gået 6-7 dage ja faktisk næsten til jeg skulle starte på den nye pakke før jeg begyndte at bløde ! Er det normalt? I pakken står der at det skal komme max 2 dage efter pille stop.. Tror i jeg skal skifte mærke?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juni 2012

Anonym trådstarter

1. juni 2012

Tona

Anonym skriver:

Har lige et spørgsmål De sidste to gange jeg har haft menses i p-pille pausen så er der gået 6-7 dage ja faktisk næsten til jeg skulle starte på den nye pakke før jeg begyndte at bløde ! Er det normalt? I pakken står der at det skal komme max 2 dage efter pille stop.. Tror i jeg skal skifte mærke?

Jeg tror i alt fald at du skal nævne det for lægen og høre hans/hendes mening om det

Anmeld

1. juni 2012

Clisolka

Anonym skriver:

De første par gange jeg havde pause i p-pillerne efter fødslen gik der op til 5 dage - nu plejer der at gå ca. 3 dage efter stop. 

Du kan evt. ringe og snakke med lægen 

Anmeld

1. juni 2012

Anonym trådstarter

Babymor2010 skriver:

De første par gange jeg havde pause i p-pillerne efter fødslen gik der op til 5 dage - nu plejer der at gå ca. 3 dage efter stop. 

Du kan evt. ringe og snakke med lægen 

Ja syntes bare det er underligt for jeg har ikke født eller noget Og den har altså kørt reglmessigt førhen hvor den startede på 2. dagen 

Tror lige jeg giver ham et kald på onsdag... træls at skulle vente helt dertil pga eksamen ._.

Anmeld

1. juni 2012

Clisolka

Anonym skriver:

Ja syntes bare det er underligt for jeg har ikke født eller noget Og den har altså kørt reglmessigt førhen hvor den startede på 2. dagen 

Tror lige jeg giver ham et kald på onsdag... træls at skulle vente helt dertil pga eksamen ._.

Den plejede også at starte ca. 2 dage efter stop før jeg blev gravid. 

Men ja, god ting lige at vende det med lægen 

Anmeld

1. juni 2012

Anonym trådstarter

Amandas-mor skriver:

Jeg tror i alt fald at du skal nævne det for lægen og høre hans/hendes mening om det

Tror lige jeg giver ham et kald på onsdag Så må vi lige finde ud af hvad jeg gør ^^

Syntes bare det er underligt mine p-piller pludselig gør det men fair nok

Anmeld

1. juni 2012

Humanincubator

Nogle kvinder oplever, at mens helt udebliver. Det er normalt, men det er trælst, da man jo så ikke med sikkerhed kan vide, om man er gravid.

Men jeg ville alligevel lige vende det med lægen, når du skal derop næste gang for en sikkerheds skyld.

Anmeld

1. juni 2012

Anonym trådstarter

Humanincubator skriver:

Nogle kvinder oplever, at mens helt udebliver. Det er normalt, men det er trælst, da man jo så ikke med sikkerhed kan vide, om man er gravid.

Men jeg ville alligevel lige vende det med lægen, når du skal derop næste gang for en sikkerheds skyld.

Nu havde jeg ikke haft planer om at skulle til lægen lige forløbig men det kan da godt være jeg skal derned og det ikke bare kan klares over telefonen

Har svært ved at tro jeg skulle være gravid.. Det er næsten hver gang jeg er dernede jeg bliver testet fordi jeg de sidste mange måneder har haft symptomer på at skulle være det men det har bare været negative tests hver gang men det er os ved at være et godt stykke tid siden jeg var der sidst så måske?...

Anmeld

1. juni 2012

Humanincubator

Måske din læge har emailkonsultation?

Anyways, hvis du er bekymret for, om du er gravid, så må du hellere tage en test.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.