Succesputning idag - jubii!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

804 visninger
4 svar
0 synes godt om
24. april 2009

LotteN

Må lige dele det med jer (vi skal jo have gang i tråden)
For første gang siden vi er gået til sommertid, har Lærke lagt sig til at sove med det samme, som hun er blevet puttet.
Kæresten tog hende med op og puttede hende og gik derefter selv i seng. Det betød jo så hun ikke hørte nogen gå ned af trappen. om det er det, eller at hun for første gang er blevet puttet med hovedet på hovedpuden aner jeg ikke, men det virkede
håber dette er fremtiden...hehe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. april 2009

A.

dejligt..vi haft aldrig problemer med putning,men siden mandag vil han falde i søvn kun hvis han ligger på min mave..

Anmeld

24. april 2009

saxa

Skøøønt...! Der er ikke noget bedre når de bare falder til ro med det samme. Uha vi har dælme også haft vores problemer med Yasmin en periode hvor vi rendte frem og tilbage i ½ - 1½ time - hvor det tit endte ud i at jeg måtte gå rundt med hende i mørket, for at få hende til at sove..

Men NU.. Uha.. Hun er bare så super til at lægge sig til at sove når hun bliver puttet.. Og sådan har det været i et par måneder nu..

Håber det ER fremtiden for jer

Anmeld

24. april 2009

LotteN

Vi havde heller ingen problemer før vi gik til sommertid, der lagde vi hende og der var ro efter 5-10 min. men siden sommertiden har det taget 1/2-1 time før hun faldt til ro. vi har dog bare ladet hende passe sig selv og så går hun kold på et tispunkt, men ikke idag

Anmeld

25. april 2009

Mormilla

Ej hvor lækkert! Håber at det bliver ved

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.