Jeg har født men det virker ikke sådan

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

707 visninger
5 svar
0 synes godt om
31. maj 2012

Anonym trådstarter

Jeg led af kvalme i alle 38 uger. Mit barn er 3 måneder og jeg har stadig kvalme. Den starter samme tid og slutter samme tid som da jeg var gravid! Det er næsten 1 år med kvalme  Jeg ved godt at det er psygisk det her (har reglmæssig mens igen),men hvordan slipper jeg af med kvalmen? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juni 2012

Solstrålebørn

Husker du at spise? 

jeg får kvalme og bliver skidt tilpas hvis jeg ikke spiser noget... 

Så kender jeg for godt til kvalme under graviditet...

Anmeld

1. juni 2012

Nadia&Daniel

Anonym skriver:

Jeg led af kvalme i alle 38 uger. Mit barn er 3 måneder og jeg har stadig kvalme. Den starter samme tid og slutter samme tid som da jeg var gravid! Det er næsten 1 år med kvalme  Jeg ved godt at det er psygisk det her (har reglmæssig mens igen),men hvordan slipper jeg af med kvalmen? 

Jeg døjer også meget med kvalme (fra jeg står op til langt op af dagen) - grunden til det : at jeg spiser for lidt.. Kan det være det samme med dig??

Anmeld

1. juni 2012

Clisolka

Jeg led også rigtig meget af kvalme det første stykke tid efter fødslen. Det kom tit de dage hvor jeg ikke var god til at spise. Det kom tilbage for et par måneder siden, men ikke pga. graviditet, men en uopdaget sukkersyge 

Anmeld

4. juni 2012

Anonym trådstarter

Spiser nok ikke reglmæssigt for tiden.. Ehm.. Kan man få kvalme af sukkersyge..?!

Anmeld

4. juni 2012

Frk. Himmelblå

Anonym skriver:

Sådan har jeg også haft det! Det er naturligt og hormonelt betinget (vil jeg gætte på, og i mit tilfælde var det rigtigt - ifølge lægen)

Jeg har fx heller ikke kunnet spise kød længe efter mine fødsler, og jeg har været super sanse-sensitiv og været ved at brække mig over den mindste dårlige lugt... 

Tror det tog omkring 4 mdr med første barn og ca. 14 mdr med andet...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.