Navne hjælp!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. maj 2012

MyLove E

StineW79 skriver:

Min søster hedder Sarah og jeg har termin på hendes fødselsdag. Måske et tegn?? Vh stine

Ja måske..:-):-)

Ej hvad med Signe. Det hedder min lille søster og det er jeg også helt vil med. Signe og Thea :-):-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. maj 2012

tarkoflen

StineW79 skriver:

Jammen føler mig lidt blank denne gang, men har da tænkt på et par navne...

Clara. 

Marie.

Eva.

Smilla. 

Cecilile. 

Men ved det simpelhen ik! Thea hed også baby w i næsten en uge efter hun var født, før hun fik sit navn. Vh stine

Det er også nogle fine navne

Man skal jo være sikker, de skal trods alt hedde det både som babyer og voksne, det er svært at finde noget, som passer til alle aldre...

Måske det er derfor der ikke er ret mange, der bliver døbt Birger længere, det kan man jo ikke hedde som baby

Anmeld

31. maj 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
Tauf skriver:

Ja måske..:-):-)

Ej hvad med Signe. Det hedder min lille søster og det er jeg også helt vil med. Signe og Thea :-):-)

Signe lyder bare så meget som Stine, og havde en veninde da jeg var yngre og det gav bare total forvirring hver gang vi var sammen. Men jeg ka godt li navnet! Vh stine

Anmeld

31. maj 2012

StineW79

tarkoflen skriver:

Det er også nogle fine navne

Man skal jo være sikker, de skal trods alt hedde det både som babyer og voksne, det er svært at finde noget, som passer til alle aldre...

Måske det er derfor der ikke er ret mange, der bliver døbt Birger længere, det kan man jo ikke hedde som baby

Nej navne som Birger er vist ved at uddø sammen med Johnny og Brian!! Nogle navne har bare længer levetid end andre! Vh stine

Anmeld

1. juni 2012

BabyMus

Du er også meget velkommen på www.navnesnak.dk

Anmeld

1. juni 2012

Ciss

Thea og ....

Rosa

Henny

Ava

Asta

Tine

Dina

Iris

- har taget et par ikke så almindelige navn med på listen. Håber, det kan give lidt ny inspiration. God navnejagt!

Anmeld

1. juni 2012

merethe

Profilbillede for merethe
StineW79 skriver:

Ja så prøver jeg lige igen at spørge om navne hjælp. Har før spurt, men vi har stadig ik fundet det/ de helt rigtig navne forslag til hva bette pigen ska hedde og nu kommer hun jo nok snart!!

Det ska gerne passe til thea! HJÆLP!!!!!! vh stine

Thea og

Maja

Anna

Marianne

Dorthe

Johanne

Anmeld

1. juni 2012

StineW79

Ciss skriver:

Thea og ....

Rosa

Henny

Ava

Asta

Tine

Dina

Iris

- har taget et par ikke så almindelige navn med på listen. Håber, det kan give lidt ny inspiration. God navnejagt!

Ka godt li rosa og Asta!! Vh stine

Anmeld

1. juni 2012

StineW79

merethe skriver:

Thea og

Maja

Anna

Marianne

Dorthe

Johanne

Ka godt li Maja!! Vh stine

Anmeld

1. juni 2012

Vinker

StineW79 skriver:

Ja så prøver jeg lige igen at spørge om navne hjælp. Har før spurt, men vi har stadig ik fundet det/ de helt rigtig navne forslag til hva bette pigen ska hedde og nu kommer hun jo nok snart!!

Det ska gerne passe til thea! HJÆLP!!!!!! vh stine

Tilde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.