(juni) Har været til kontrol idag.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

479 visninger
3 svar
0 synes godt om
24. april 2009

GryDia

Jeg har idag været til kontrol. Det var bare rigtig dejligt at se og høre det lille hjerte slå

Min lille søn (sjovt at kalde ham det egentligt) ser ud til at være vokset fra hul og væske i hjertet og det er jo bare skide fantastisk (måske vi nu kan begynde at glæde os lidt) Alt ser sådan set fint ud, bortset fra hans vægt.

De vil gerne have at han skal veje omkring 2000 gr, men han vejer kun omkring 1500, så han vejer jo en del for lidt, men det er heldigvis langt fra det værste der kunne være i vejen syns jeg.

Jeg skal til kontrol igen om 14 dage hos en overlæge, så er spændt på hvor meget han har taget på der

Jeg er idag 31+6, altså 32+0 imorgen, så 8 uger tilbage

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. april 2009

Amelia<3

Det er dejligt at alt er i orden

Det med vægten skal han nok tager på, vores lille pige vejer også 1600 gram, og jeg er i uge 33-3...

Anmeld

26. april 2009

SaNiNa

Hvor er det dejligt at hører... her er vores søn osse lige lille nok men på ingen måder så meget, vi går ikke til kontrol, med det men går jo så til kontrol med så meget andet hvor de jo hele tiden osse følger hans vægt og str...

håber u får nydt resten af tiden af din graviditet...

Anmeld

27. april 2009

GryDia

Sanne skriver:

Hvor er det dejligt at hører... her er vores søn osse lige lille nok men på ingen måder så meget, vi går ikke til kontrol, med det men går jo så til kontrol med så meget andet hvor de jo hele tiden osse følger hans vægt og str...

håber u får nydt resten af tiden af din graviditet...

Må jeg spørge hvad i går til kontrol med?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.