Tattoo i Aalborg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.214 visninger
11 svar
0 synes godt om
24. april 2009

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
Jer der er blevet tatoveret i Aalborg... hvorhenne?
Jeg ved nemlig ikke hvem jeg skal vælge

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. april 2009

Tina2

Hej Rikke, jeg blev tatoveret i Body Art for 13 år siden.... Det var fint nok, men valgte ham ikke sidst, nu da jeg fik stjernerne på ryggen....

Man kan gå lige fra gaden ind til ham og få en tid, og i Artistic var jeg HELDIG at få en tid 14 dage efter, og det tror jeg da bestemt der er en grund til...
Artistics tatovører er meget mere opdaterede med hvad der er fedt osv, så jeg var inde at snakke med Trine derinde (kan klart anbefale hende) og hun havde rigtig gode ideeer:-)

Det er lidt dyrere i Artistic, men alle pengene værd:-)

Anmeld

24. april 2009

Frederikke80

Tina2 skriver:

Hej Rikke, jeg blev tatoveret i Body Art for 13 år siden.... Det var fint nok, men valgte ham ikke sidst, nu da jeg fik stjernerne på ryggen....

Man kan gå lige fra gaden ind til ham og få en tid, og i Artistic var jeg HELDIG at få en tid 14 dage efter, og det tror jeg da bestemt der er en grund til...
Artistics tatovører er meget mere opdaterede med hvad der er fedt osv, så jeg var inde at snakke med Trine derinde (kan klart anbefale hende) og hun havde rigtig gode ideeer:-)

Det er lidt dyrere i Artistic, men alle pengene værd:-)

Hej Tina
Tak for svar

Min ven, som skal med mig ind og kigge på tattoo i morgen anbefalede nemlig også Artistic, men jeg har også hørt flere sige at Birger er rigtig god (ved ikke om det er ham der har Body Art?), og vist også har vundet flere priser.
Har også hørt at det er rockere der er på Artistic... men de er måske flinke nok?

Sidst jeg blev tatoveret var i Odense, men den er lukket nu, så er lidt lost...

Anmeld

24. april 2009

saxa

Hos Tattoo Birger i Den Gyldne Drage - mener det er på Vesterbro (skråt over for tyren) Han er en ældre, royal, flink herre, som er super dygtig til både at tegne og tatovere. Både jeg og min kæreste har fået lavet de fleste af dem vi har hos ham. Og han er bare så super dygtig og meget meget reel!! Han kan bestemt anbefales..

Body art vil jeg bestemt ikke anbefale. Har kun dårlige rygter om dem derinde!!

Anmeld

24. april 2009

saxa

Men ja har også kun hørt godt om Artistic - der var jo udsendelser om den tattoo på tv2nord en periode, hvor man fulgte deres arbejde. Men Birger går du ikke fejl af.

Anmeld

24. april 2009

Tina2

Har også kun hørt godt om Birger, har bare aldrig været der, og jeg ved i hvert fald jeg skal i Artistic igen næste gang og tatoveres af Trine igen:-)

Aner ikke om det er rockere der har det.....

Anmeld

24. april 2009

Lise

Jeg blev i 2001 tudset i Borgergade - kan ikke huske hvad stedet hed/hedder. Er også blevet piercet derinde..

Anmeld

24. april 2009

Frederikke80

saxi skriver:

Hos Tattoo Birger i Den Gyldne Drage - mener det er på Vesterbro (skråt over for tyren) Han er en ældre, royal, flink herre, som er super dygtig til både at tegne og tatovere. Både jeg og min kæreste har fået lavet de fleste af dem vi har hos ham. Og han er bare så super dygtig og meget meget reel!! Han kan bestemt anbefales..

Body art vil jeg bestemt ikke anbefale. Har kun dårlige rygter om dem derinde!!

Nå okay, det er Den Gyldne Drage han har. Vidste ikke lige hvor det var han hørte til
Tror jeg vil prøve at kigge både derind og til Artistic i morgen. Er nok nemmere at beslutte sig når man har set begge steder.
Tak for svar

Anmeld

24. april 2009

Frederikke80

Tina2 skriver:

Har også kun hørt godt om Birger, har bare aldrig været der, og jeg ved i hvert fald jeg skal i Artistic igen næste gang og tatoveres af Trine igen:-)

Aner ikke om det er rockere der har det.....

Okay, prøvet at tage ind og snakke med dem i morgen... ihh, bliver bare så spændende

Anmeld

24. april 2009

Frederikke80

Lise skriver:

Jeg blev i 2001 tudset i Borgergade - kan ikke huske hvad stedet hed/hedder. Er også blevet piercet derinde..

Vidste slet ikke at der også lå en tatovør i Borgergade... der ligger godt nok mange inde i byen så...
Tak for svar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.