Vokdsomme smerter!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

498 visninger
3 svar
0 synes godt om
31. maj 2012

simone_jacobsen

Puhaa en omgang.. Jeg har i 4 ugers tid vågnet flere gange om natten med seriøse smerter i underlivet. Efter de første 2 uger, hvor den kun var om natten, er jeg også begyndt at have smerter i løbet af dagen - smerter der er så voldsomme, at jeg bliver fysisk dårlig.. Jeg kontaktede så min læge i torsdag og kom op og blev undersøgt, da han ikke mente at det var normalt - han forsikrer mig om, at alt er helt okay. Fredag bliver mine smerter så voldsomme, at jeg ringer til sygehuset - mest for at høre om det er mig der er crazy.. Jeg får her af vide, at jeg skal komme ud på sygehuset hvor de formentlig vil scanne mig.. Jeg ankommer på sygehuset, venter et kvarter, hvorefter jeg får taget blodprøve og bliver sendt på gyn. afd. Efter en masse snak og et fint armbånd bliver jeg scannet og de viser mig en fin lille ært med et lille hjerte slag INTET er galt bare tidlige ligament smerter..

Hold da op en dag - gik heeele følelses registeret igennem.. Det har hjulpet en del at se den fine lille ærte og hjerte slaget, men er bare sååå bange for at miste

Ville bare gerne dele min oplevelse med jer - tak fordi i gad at læse

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. maj 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Kæmpe kram  Er sikker på, at du godt kan tage det roligt. Jeg havde selv voldsomme ligamentsmerter i starten og det var IKKE sjovt.

Anmeld

31. maj 2012

simone_jacobsen

rikkeregnbue skriver:

Kæmpe kram  Er sikker på, at du godt kan tage det roligt. Jeg havde selv voldsomme ligamentsmerter i starten og det var IKKE sjovt.

Mange tak.. De er bare så voldsomme, hyler og vrider mig det halve af natten
Men mentalt har det hjulpet lidt, at se den lille ært i mavsen

Anmeld

31. maj 2012

VIPpigen

Ligamentsmerter er aldrig sjove... I en uge tog jeg mine som mens smerter, og testede derfor en uge efter forventet mens...

Jeg tror bare du skal slappe af, du har set der er liv, og så skal du til at lære din krop at kende på en ny måde. Så lig dig feks når du har ondt, og mærk efter hvor du har ondt, så næste gang kan du enten genkende smerten, eller også ved du der sker noget nyt hvis det er en ny smerte. (ikke fordi man kan høre jeg er smertepatient). Det hjalp mig meget i starten da jeg blødte mellem 6-12 uge. Jeg vidste at de mens smerter jeg havde følt inden jeg testede positivt var ligamentsmerter, og hver gang jeg blødte eller havde ondt på andre måder følte jeg lige efter for at finde det i registret, eller prøvede om der var noget der kunne gøre det bedre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.