Puhaa en omgang.. Jeg har i 4 ugers tid vågnet flere gange om natten med seriøse smerter i underlivet. Efter de første 2 uger, hvor den kun var om natten, er jeg også begyndt at have smerter i løbet af dagen - smerter der er så voldsomme, at jeg bliver fysisk dårlig.. Jeg kontaktede så min læge i torsdag og kom op og blev undersøgt, da han ikke mente at det var normalt - han forsikrer mig om, at alt er helt okay. Fredag bliver mine smerter så voldsomme, at jeg ringer til sygehuset - mest for at høre om det er mig der er crazy.. Jeg får her af vide, at jeg skal komme ud på sygehuset hvor de formentlig vil scanne mig.. Jeg ankommer på sygehuset, venter et kvarter, hvorefter jeg får taget blodprøve og bliver sendt på gyn. afd. Efter en masse snak og et fint armbånd bliver jeg scannet og de viser mig en fin lille ært med et lille hjerte slag

INTET er galt bare tidlige ligament smerter..
Hold da op en dag - gik heeele følelses registeret igennem.. Det har hjulpet en del at se den fine lille ærte og hjerte slaget, men er bare sååå bange for at miste

Ville bare gerne dele min oplevelse med jer - tak fordi i gad at læse
Anmeld