Icing...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

717 visninger
3 svar
0 synes godt om
31. maj 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Hej søde kagekoner!

Jeg har en hel dut icing liggende, men.... Hvad dælen skal jeg egentlig bruge det til?

Kan man godt lave figure ud af det også i stedet for fondant?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. maj 2012

RilahFalco

Når du skriver 'icing', mener du så smørcreme? Altså, det man bruger til at smøre kagen op med?

I så fald så kan du sagtens bruge det til noget. Jeg laver roser af mine rester og stikker dem i fryseren indtil jeg bager næste gang.

Du kan også bruge det til at pynte cupcakes med, både i form af græs eller små dyr, eller bare almindelig overtræk.

Eller gem det i køleren indtil du skal smøre en kage op igen 

Anmeld

31. maj 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

RilahFalco skriver:

Når du skriver 'icing', mener du så smørcreme? Altså, det man bruger til at smøre kagen op med?

I så fald så kan du sagtens bruge det til noget. Jeg laver roser af mine rester og stikker dem i fryseren indtil jeg bager næste gang.

Du kan også bruge det til at pynte cupcakes med, både i form af græs eller små dyr, eller bare almindelig overtræk.

Eller gem det i køleren indtil du skal smøre en kage op igen 

Jeg har det stående i et skab, er det forkert? Skal jeg putte det i køleren i stedet?

Og på dutten står der: "Decorating Icing" - Det så jeg lige, og så gik det ligesom op for mig

Anmeld

31. maj 2012

RilahFalco

rikkeregnbue skriver:

Jeg har det stående i et skab, er det forkert? Skal jeg putte det i køleren i stedet?

Og på dutten står der: "Decorating Icing" - Det så jeg lige, og så gik det ligesom op for mig

Det er jo primært lavet på smør og sukker. Men hvis det er noget du har købt færdiglavet, så burde det stå på indpakningen hvordan det skal opbevares. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.