Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Frøken Christiansen skriver:
ja tak for svar omkring ferie i min anden tråd.. men har endnu et spørgsmål.
hvis nu man vælger at tage på en afbudsrejse kan man så tilvælge at få klapvogn samt weekend seng nede på ferien? (tyrkiet).
eller kan man evt tilvælge det hjemmefra? eller bare leje en weekend seng dernede og tage ens egen klapvogn med? håber der er nogen der selv har stået i den situation og kan hjælpe mig, da der også er nogen der siger man ikke kan tilkøbe seng og klapvogn da det er en afbudsrejse?!
håber der er nogen der kan hjælpe ellers prøver jeg selvfølgelig at snakke med nogen rejse eksperter om det 
Jeg bookede som bekendt min rejse i går - en afbestillingsrejse, og der fik jeg automatisk børneseng med grundet min yngstes alder.
Det afhænger sikkert af, hvilket selskab du booker hos, men hos Startour var det sådan.
Din den mindste vil være ca 10 mdr, ikke sandt? Så det burde være samme princip, når du bestiller til et barn mellem 0-23 mdr

Barnevogn har jeg med hjemmefra, og man kan nu leje sådan nogle hårde kasser i lufthavnen at putte dem i, så de ikke går i stykker under transporten, hvis det var det, du var bekymret for

Anmeld