For fuck's sake altså

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

874 visninger
11 svar
0 synes godt om
31. maj 2012

kvinde84

jeg gider squ ikke det her mere. JEG VIL FØDE NU. Det kan bare ikke passe at der skal ske så meget uden at ske en skid alligevel. Siden uge 30 har de ventet at ungen skulle poppe ud hvert øjeblik det skulle være pga alle mulige tegn på fødsel. Jeg er nu kommet i uge 41 og ungen nægter at komme ud  For 4-5 dage siden kom der så en pæn klat blod, som jeg tænkte måtte være tegnblødning eller bristet blodkar (pga sex), men ingenting mere skete. Så på natten til onsdag stod jeg op for at tisse. Efter at jeg havde tisset, så begyndte der at fosse blod ud. Tænkte self. at den var helt gal og ringede til fødegangen, som sendte en ambulance. Kom på hospitalet, blødningen fortog sig heldigvis blev tjekket i hoved og røv, alt fint, var åbnet 3 cm og de regnede bare med at det var en tegnblødning.

Alligevel sidder jeg STADIG her og INGEN SKIDE UNGE 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. maj 2012

pussekat

kvinde84 skriver:

jeg gider squ ikke det her mere. JEG VIL FØDE NU. Det kan bare ikke passe at der skal ske så meget uden at ske en skid alligevel. Siden uge 30 har de ventet at ungen skulle poppe ud hvert øjeblik det skulle være pga alle mulige tegn på fødsel. Jeg er nu kommet i uge 41 og ungen nægter at komme ud  For 4-5 dage siden kom der så en pæn klat blod, som jeg tænkte måtte være tegnblødning eller bristet blodkar (pga sex), men ingenting mere skete. Så på natten til onsdag stod jeg op for at tisse. Efter at jeg havde tisset, så begyndte der at fosse blod ud. Tænkte self. at den var helt gal og ringede til fødegangen, som sendte en ambulance. Kom på hospitalet, blødningen fortog sig heldigvis blev tjekket i hoved og røv, alt fint, var åbnet 3 cm og de regnede bare med at det var en tegnblødning.

kom nu ud dig SKIDE  UNGE som dig mor sige kan du så høre efter dig mor

Anmeld

31. maj 2012

lio

Du skal ha' en ve-storm og en krammer

>>>>>>Puuuuusstt

Anmeld

31. maj 2012

La´chrissen

kvinde84 skriver:

for det snart sker

Anmeld

31. maj 2012

Eliza

ud skal ungen nok komme  

men ja for helvede hvor jeg husker det!! man er stor, klodset og VEEENTTTEERR bare!! grr 

Man er helt sikker på man ender i guinis rekortbog som "verdens første evigheds gravide"!! 

Men det tegner godt når bebs allerede har rundet trods alderen inden den kommer ud 

Anmeld

31. maj 2012

Faith

De ku dælme da godt ha sat dig i gang da du var derinde med blødningen. Det er da den rene tortur!

Anmeld

31. maj 2012

MariaJ

Det var da også utroligt. Ud med dig, baby .

Sender dig en ordentlig bunke vestøv, og håber der sker noget snart

Anmeld

31. maj 2012

SaraB

Efter 3 x SA i træk, ville jeg for alt i verden gerne bytte med dig!

Anmeld

31. maj 2012

kvinde84

Takk for trøstende ord og vestøv, det har jeg brug for nu, håååber bare det bliver snart 

Anmeld

31. maj 2012

kvinde84

Efter 3 x SA i træk, ville jeg for alt i verden gerne bytte med dig!

Uha, ja jeg ved godt hvad du mener. Jeg sidder også nogle gange, når jeg ønsker mig højst i verden at ungen kommer ud NU, og skynder mig at "rette" det til, at bare ungen kommer sund og rask til verden så må ventetid være ventetid 

Vi kan ikke få børn naturligt, ungen er lavet med ISCI behandling, så jeg kan godt sætte mig ind i hvad du mener, men tro mig, når man så alligevel når så langt, så GIDER man bare ikke vente mere, og så kan det være lige meget at man engang gik og længtes efter, at være i præcis denne situation 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.