Afgiftning af sukker?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

767 visninger
3 svar
0 synes godt om
31. maj 2012

Anonym trådstarter

jamen nu har jeg i snart 2 uger ikke spist usundt

Altså jeg har snuppet en bid eller to af en nupo bar om dagen hvis jeg har været ved at trænge til noget sødt eller 3-5 salt lakridser ...

Idag tænkte jeg så med mig selv at jeg ville fejre papirerne på fuldforældremyndighed var sendt afsted så købte en chokoladekage for tænkte så kunne noget af den ryge i fryseren.. jeg spiste et lille stykke og syntes ikke en gang det smagte særlig godt  men ca 15-25 min efter jeg havde spist mit stykke fik jeg det SÅ dårligt.. har på grænsen til hovedpine, kvalme og bare ubehag i min krop...

er det fordi kroppen har været fri for sukker??

har drukket mm som jeg skal idag så intet nyt der

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. maj 2012

Clisolka

Anonym skriver:

jamen nu har jeg i snart 2 uger ikke spist usundt

Altså jeg har snuppet en bid eller to af en nupo bar om dagen hvis jeg har været ved at trænge til noget sødt eller 3-5 salt lakridser ...

Idag tænkte jeg så med mig selv at jeg ville fejre papirerne på fuldforældremyndighed var sendt afsted så købte en chokoladekage for tænkte så kunne noget af den ryge i fryseren.. jeg spiste et lille stykke og syntes ikke en gang det smagte særlig godt  men ca 15-25 min efter jeg havde spist mit stykke fik jeg det SÅ dårligt.. har på grænsen til hovedpine, kvalme og bare ubehag i min krop...

er det fordi kroppen har været fri for sukker??

har drukket mm som jeg skal idag så intet nyt der

Jeg tænker det godt kan være fordi du er ved at vænne kroppen af med sukker, at du fik det sådan. Jeg fik det på samme måde, da jeg tog en afvænning fra sukker 

Anmeld

31. maj 2012

Anonym trådstarter

Babymor2010 skriver:

Jeg tænker det godt kan være fordi du er ved at vænne kroppen af med sukker, at du fik det sådan. Jeg fik det på samme måde, da jeg tog en afvænning fra sukker 

så det er eller kan være fordi kroppen er afgiftet fra sukkeret??

blev godt nok overrasket og sidder faktisk og tænker at jeg må smutte i seng for intet hjælper rigtigt :/

Anmeld

31. maj 2012

Clisolka

Anonym skriver:

så det er eller kan være fordi kroppen er afgiftet fra sukkeret??

blev godt nok overrasket og sidder faktisk og tænker at jeg må smutte i seng for intet hjælper rigtigt :/

Det kunne godt lyde til at det er sukkeret - jeg skal ikke kunne sige det 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.