Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Er der noget bedre?....nu er vejret skønt og endelig kan man komme ud og lufte sine kjoler, tror ikke jeg skal gå i andet de næste 5 mdr....Har lige købt to i H&M og de er sgu så smarte at de indstilles ved brystet, så ikke jeg skal købe en 42 for at have babserne i....og så koster de kun 98kr...de kan altså anbefales..Andre som også er sommerkjoleklar...??smiler.Knus Eva..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Valle81 skriver:Bestemt, har også lige købt to, og de har været i brug de sidste par dage:0)
Valle81 skriver:Jo det kan du tro vi kan:0) Jeg har købt min den ene i føtex(katalog denne uge) til 129. Sort med tyrkise farver til 129.Den anden er fra Vero Moda til 259.95.. den har sådan grålig bagrund og så ellers meget blomstret.0)Begge er med rib over brysterne, så de kan være der:0)
Er hoppet i min favorit kjole idag fra Just Female:-) Er ved at være et stykke tid siden jeg har været i kjole, men nu skal de frem igen:-) Og mange af dem er jo slet ikke brugt....Jeg køber ret meget af mit tøj på TS. Helt nyt eller næsten nyt. Har lige fået en skøn bomuldskjole, men den er hvid, så overvejer at farve den, for den er gennemsigtig..... I efteråret solgte jeg en MEGAFED kjole fra MbyM og det har jeg simpelthen sådan fortrudt.... Sælger ellers rigtig meget, og det er bare det ENESTE jeg har fortrudt den kjole!!!!Så nu har jeg søgt efter den derinde, så må vi se.... Håber at finde en magen til igen.....Så ja, kjolerne er kommet frem her igen:-)
Miamaja skriver:jeg er saa MEGET kjole pige og har altid vaeret det!! saa det er skont at bo et varmt sted hvor man kan gaa i kjoler hver dag hele sommeren... vi kender jo alle til de lumske somre i danmark... saa JA jeg er altid klar!! man ser mig aldrig i andet om sommeren.. har et helt hav af kjoler
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128