Brugt barnevogn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

928 visninger
5 svar
0 synes godt om
31. maj 2012

Jenie

hej alle Skønne kvinder

jeg overvejer at købe en brugt barnevogn, men hvad skal man som sådan kigge efter ?

vil self. helst have en i pæn stand så falmet farve, pletter og rust går jeg op i..  men hvad ellers er klogt at kigge efter ?

håber nogle har efaringer med køb af brugte barnevogne

og er der et specielt mærke at foretrække ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. maj 2012

L&V

Jenie skriver:

hej alle Skønne kvinder

jeg overvejer at købe en brugt barnevogn, men hvad skal man som sådan kigge efter ?

vil self. helst have en i pæn stand så falmet farve, pletter og rust går jeg op i..  men hvad ellers er klogt at kigge efter ?

Trykknapper syntes altid de er så dårlige.. Om den knirker og om den er bevægelig

Anmeld

31. maj 2012

mikkel2006

Jenie skriver:

hej alle Skønne kvinder

man kan oz være heldig at finde en, har sat min tilsalg kun været brugt max 8måneder ingen rust og har næsten aldrig stået ude i solen... du skal selvfølgelig huske at tjekke om den er godkendt

Anmeld

31. maj 2012

Annemor...

Jenie skriver:

hej alle Skønne kvinder

VI købte en brugt oddervogn til vores søn, den er falmet men ellers er den super fin og så fik vi den til 3000 med madraser, lift, babyalarmer og legetøj, så vi gjorde i hvert fald en rigtig god handel

Anmeld

1. juni 2012

frk andreasen

Jenie skriver:

hej alle Skønne kvinder

min  veninde sælger en brugt odder barnevogn incl lift pusletaske regnslag og ensekt net og ekstra punkteringsfrie hjule 3700kr var det vist

knus tanja

Anmeld

2. juni 2012

Chevro

Du skal helst have nye madrasser ihvertfald - for selvom dem der oftest følger med, er slidt selvom det ikke ses. Der rådes heller ikke til at bruge samme madras til to børn, selvom begge børn er egne. Da man alle ligger forskelligt osv.

Vil helt klart tænke over hvad slags barnevogn du gerne vil have, og hvad ting du ellers skal bruge - om det er pga pengemangel du ikke vil have ny. For ellers kan det sagtens svare sig til købe alting et sted, samtidig - så kan de give dig en rigtig god rabat. Og i sidste ende kan det ikke altid svare sig at købe brugte varer.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.