Hjælp til evt ny autostol?????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

400 visninger
6 svar
0 synes godt om
31. maj 2012

Mor til Ella

Hej Piger

Sagen er den at Ella har en Rømer baby safe plus autostol. Hun er knap 3 en halv måned, og vejer vel ca 7 kg og jeg synes ikke hun ser ud til at sidde ret godt???? men den skulle jo kunne bruges til 13 kg????

Hvad er jeres erfaringer med modellen???

Hvor længe kunne i bruge den????

Og hvad vil i anbefale som den næste stol????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. maj 2012

Caracatita

Har du husket at justere selehøjden?
Jeg har haft STORE drenge.....8.2 kg før 3 mdr, og de har været i baby stolene til 9 mdr.

Anmeld

31. maj 2012

Lenats31

Hej Piger

Sagen er den at Ella har en Rømer baby safe plus autostol. Hun er knap 3 en halv måned, og vejer vel ca 7 kg og jeg synes ikke hun ser ud til at sidde ret godt???? men den skulle jo kunne bruges til 13 kg????

Hvad er jeres erfaringer med modellen???

Hvor længe kunne i bruge den????

Og hvad vil i anbefale som den næste stol????

Jeg vil vove den påstand at der er noget du IKKE gør med den autostol. Römers babystole hører til blandt de største i den gruppe. 

Jeg vil anbefale dig at læse manualen godt og grundigt igennem.

Min datter i Römer Babysafe: 13 måneder og 81 cm vidst nok 11 kg.

Sønnen: 9 måneder skiftede så over til en større bagudvendt stol.

Hvis det ikke er selejusteringen den er gal med, men at hovedet hænger, så er det ikke en sikkerhedsrisiko. men ikke desto mindre ubehageligt at se på.

Akta Graco Duologic 2 løser sådan et problem. den har en fantastisk liggeposition. bla. Den er en af de absolut sikreste autostole i og med den kan vende bagud til 18 kg som er det absolut og ubestridt sikreste måde at transportere mindre børn på.

Anmeld

1. juni 2012

Mor til Ella

Lenats31 skriver:

Jeg vil vove den påstand at der er noget du IKKE gør med den autostol. Römers babystole hører til blandt de største i den gruppe. 

Jeg vil anbefale dig at læse manualen godt og grundigt igennem.

Min datter i Römer Babysafe: 13 måneder og 81 cm vidst nok 11 kg.

Sønnen: 9 måneder skiftede så over til en større bagudvendt stol.

Hvis det ikke er selejusteringen den er gal med, men at hovedet hænger, så er det ikke en sikkerhedsrisiko. men ikke desto mindre ubehageligt at se på.

Akta Graco Duologic 2 løser sådan et problem. den har en fantastisk liggeposition. bla. Den er en af de absolut sikreste autostole i og med den kan vende bagud til 18 kg som er det absolut og ubestridt sikreste måde at transportere mindre børn på.

Tror lige jeg må gøre

Det er sikkert noget jeg gør forkert....

Tak for svar....

Anmeld

1. juni 2012

Mor til Ella

Caracatita skriver:

Har du husket at justere selehøjden?
Jeg har haft STORE drenge.....8.2 kg før 3 mdr, og de har været i baby stolene til 9 mdr.

Ja, det synes jeg...

Men synes det er i breden det ser tosset ud, hun ligner en hvor der ikke er plads til armene

Men jeg må lige bruge lidt mere tid på den

Tak for svar

Anmeld

1. juni 2012

Lenats31

Mor til Ella skriver:

Tror lige jeg må gøre

Det er sikkert noget jeg gør forkert....

Tak for svar....

Du spørger bare hvis der er noget du er i tvivl om. kan jeg ikke selv svare på det, så kan en af mine venner, som lever af at crashteste bla. netop denne autostol hos firmaet selv i Andover England. Han kender som sin egen bukselomme.

Anmeld

1. juni 2012

Mor til Ella

Lenats31 skriver:

Du spørger bare hvis der er noget du er i tvivl om. kan jeg ikke selv svare på det, så kan en af mine venner, som lever af at crashteste bla. netop denne autostol hos firmaet selv i Andover England. Han kender som sin egen bukselomme.

fantastisk, kan være jeg vender tilbage....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.