Barsel :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

468 visninger
8 svar
0 synes godt om
31. maj 2012

LSM

Ja, så havde jeg sidste arbejdsdag inden barsel, og i morgen er der præcis 8 uger til termin

Men hva filan skal jeg lige få 8 uger til at gå med, skal selvfølgelig have det sidste klar, men det kan jeg nu gøre på max en uge

Jeg har lavet en aftale med mig selv om at jeg.hver morgen skal ned i fitness centret og cykle 1 time så længe jeg kan holde til det

Hva fik i andre jeres barsel til at gå med?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. maj 2012

LilleChelle

Hvordan kan det være du har barsel 8 uger før forventet fødsel?

Anmeld

31. maj 2012

babymus77

LSM skriver:

Ja, så havde jeg sidste arbejdsdag inden barsel, og i morgen er der præcis 8 uger til termin

Men hva filan skal jeg lige få 8 uger til at gå med, skal selvfølgelig have det sidste klar, men det kan jeg nu gøre på max en uge

Jeg har lavet en aftale med mig selv om at jeg.hver morgen skal ned i fitness centret og cykle 1 time så længe jeg kan holde til det

Jeg blev sygemeldt i uge 22 med mit bækken... Er i dag 32+2 og tro mig, hverdag flyver afsted!!! Jeg gik også fra i tirsdags med barsel rigtig, og tiden flyver!!!

Anmeld

31. maj 2012

Levi&LilysMor

LSM skriver:

det er skønt når man må 8 uger før, der gik jeg også fra  men jeg hyggede mig her på baby.dk og min mave rigtig meget ellers var jeg sammen med venner og familie gjorde rent i hjemmet bare tod mig af det huslige

Tiden går hurtigt skal det lige siges! Når man først har født

Anmeld

31. maj 2012

LSM

LilleChelle skriver:

påHvordan kan det være du har barsel 8 uger før forventet fødsel?

Fordi jeg det gør jeg i følge min overenskomst, arbejder som sosu-assistent på et plejehjem, så det er også et forholdsvis fysisk hårdt job

Anmeld

31. maj 2012

LSM

babymus77 skriver:

Jeg blev sygemeldt i uge 22 med mit bækken... Er i dag 32+2 og tro mig, hverdag flyver afsted!!! Jeg gik også fra i tirsdags med barsel rigtig, og tiden flyver!!!

Ja måske tiden kommer til at gå hurtigt, men synes bare 8 uger virker som lang tid, specielt når man bare går og venter på baby skal komme

Anmeld

31. maj 2012

LSM

LevisMor skriver:

det er skønt når man må 8 uger før, der gik jeg også fra  men jeg hyggede mig her på baby.dk og min mave rigtig meget ellers var jeg sammen med venner og familie gjorde rent i hjemmet bare tod mig af det huslige

Tiden går hurtigt skal det lige siges! Når man først har født

Ja ingen tvivl om tiden går hurtig, når først.jeg har født, men tiden indtil, puha jeg frygter den bliver lang men må jo igang med hoved rengøringen og alt sådan noget.

Anmeld

31. maj 2012

LilleChelle

LSM skriver:

Fordi jeg det gør jeg i følge min overenskomst, arbejder som sosu-assistent på et plejehjem, så det er også et forholdsvis fysisk hårdt job

Nårh :p 
Vidste ikke at man indenfor nogle brancher havde ret til 8 uger :p Det er da kun dejligt  

Anmeld

31. maj 2012

Kay

jeg har været sygemeldt siden uge 16+... og ja man regner med at dagene bliver laaaange...

men sys nu det er gået meget godt...

jeg stiller vækkeuret hver morgen til kl 8... så kommer jeg op og igang...

spiser morgenmad og gør mig klar... og går med hunden...

og så går dagene ellers med dagligdags ting som vasketøj, opvask og oprydning...

vake baby tøj og ordne ting til den lille...

lave en bog med mavebilleder og beskrivelser af tiden op til hun kommer...

planlægning af navngivnings fest... cafe besøg med tøser her inde fra... og lidt små schopping... side lidt i solen...

ja der er massere at lave

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.