Emmaljunga var ikke som jeg troede

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.614 visninger
10 svar
0 synes godt om
31. maj 2012

Anonym trådstarter

Det var min drømmevogn. Udelukkene pga design og andres fortællinger om hvor vidunderlig den var så den skulle jeg da have  Så fik vi den........ Og nu undre det mig hvad der er SÅ fantastisk ved den vogn  

Fortæl. Hvad er så fedt ved jeres Emmaljunga som en billigere vogn ikke kunne hamle op med?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. maj 2012

MelikkazMoar

Anonym skriver:

Det var min drømmevogn. Udelukkene pga design og andres fortællinger om hvor vidunderlig den var så den skulle jeg da have  Så fik vi den........ Og nu undre det mig hvad der er SÅ fantastisk ved den vogn  

Fortæl. Hvad er så fedt ved jeres Emmaljunga som en billigere vogn ikke kunne hamle op med?

jeg er HELT tilfreds med min fra bilka.. og jeg hørte kun LORT om min kusines Emmaljunge barnevogn ..

Anmeld

31. maj 2012

nusenjo88

Kan ikke lige bidrage med en positiv historie men med endnu en negativ. Den hænger nedad med den ende, hvor barnet ligger med sit hoved og jeg har hørt om mange med emmaljunga barnevogn som har det problem

Anmeld

31. maj 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

Jeg har kun hørt godt om emmaljunga klapvogne, som jeg selv er ejer af og tilfreds med. Men deres barnevogne har jeg hørt meget dårligt om.

Jeg har en brugt odder fra 1998...så gammel er den i hvertfald. Men jeg elsker den. Den kører perfekt og elsker retro designet

Anmeld

31. maj 2012

serinasmor

jeg er da ked af du blev skuffet ... 

er der noget galt med den ? har du brugt den? eller kunne en bilkavogn bare have været ligeså god ... 

hvis ikke du har brugt den endnu så hør butikken ad om de vil tage den tilbage ... 

hvis du har brugt den og er ked af den ... så sælg den hvis den er i fin stand = som ny ... og køb en anden

Anmeld

31. maj 2012

RiUL

Der må da være noget garanti på den, hvis den er købt fra ny Så afsted, og brok dig - det er jo ikke ligefrem fordi det er en billig vogn

Har også hørt skidt om letvægts stellet, vi "kører" Trille, og fik den til en god pris, og er tilfreds med den  

Anmeld

31. maj 2012

MorDk

Det er da ærgeligt at du er skuffet!

Hvilken model er det du har købt?

Jeg har været super glad for vores Nitrocity og har denne gang skaffet en citybag... som jeg glæder mig til at tage i brug. Har også altid sys at Emmaljunga var lækker -både i design og comfort.

Anmeld

31. maj 2012

Kvist

Jeg har en emmaljunga Big Star Supreme og jeg har kun gode ting at sige, er fuldt ud tilfreds med den.. Og har lige købt en emmaljunga scooter klapvogn som jeg slet ikke kan vente med at få i brug..

Anmeld

31. maj 2012

MorEllen

Jeg har været meget glad for vores Emmaljungavogne -både barnevognen og klapvognen. Hører mange brokker sig over at barnevognen begynder at hænge efter et stykke tid, men hvis den får den rigtige vedligeholdelse så tror jeg den holder sig ret godt Jeg kan ikke sætte fingeren på hvad der er så godt med den, jeg er bare generelt glad for den...

Anmeld

31. maj 2012

SaNiNa

Vi har en emma med det nye uniq stel og jeg er så træt af vores stel, ja det vejer noget mindre og fylder mindre men det er virkelig skod og de kan ikke få det byttet til et nyt det er blevet laver 4 gange og nu 3 år efter kan det næsten ikke bruge til lillesøster selvom storebror kun har brugt vogene til sove vogn i legestue hver 14 dag.

Kassen derimod er jeg rigtig glad for.

Så hold jer fra uniq stellet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.