Spaaaam :D :p

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

726 visninger
6 svar
0 synes godt om
31. maj 2012

grøn · ært

Hvor er livet med vores lille herlighed bare skønt skønt skønt!!! 
Jeg nyder at han udvikler sig dag for dag. Han er efterhånden blevet super til at trille om på siden og derefter om på maven (med meget lidt hjælp fra mig) og man kan se hvor meget han nyder at trille og synes det er skide-skægt. Hvis det ikke lige lykkes for ham i første omgang, bliver han frustreret og vildt ivrig. Han åbner munden så meget han kan, mens han kommer med en masse ivrige lyde og fægter med arme og ben :-P Men han har ellers fundet tricket; det ben der ligger øverst, når han kommer om på siden bliver svunget hurtigt og hårdt fremad og wupti, så ligger han på siden. Når han skal om på maven løfter han numsen godt op i vejret og triller så om på maven. Jeg er dog lige nødt til at fjerne hans ene arm, så han ikke ligger på den.
Forleden grinte han i søvne (og fik vækket sig selv af det :-P) - ÅH, mit hjerte smeltede i samme øjeblik. Det var en fantastisk lyd og et skønt "tand"smil samtidig 

Sundhedsplejersken kommer onsdag i næste uge og jeg er spændt på at se, hvad hun har at sige :-)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. maj 2012

Koen.

Hvor er Han kær

Anmeld

31. maj 2012

CaWi

Hvor er han kær
Er bare helt vild med det billed hvor han ligger i håndklædet

Anmeld

31. maj 2012

MariaJ

Dejlige billeder . Hvor er det vildt at han allerede kan vende sig. Hvor gammel er han nu?

Anmeld

1. juni 2012

grøn · ært

MariaJ skriver:

Dejlige billeder . Hvor er det vildt at han allerede kan vende sig. Hvor gammel er han nu?

Tak  -- I dag er han 21 dage - og han har lige for en halv time siden, vendt sig hele vejen fra ryggen og om på maven HELT SELV uden hjælp  ÅÅÅH, vi er to meget stolte forældre her til morgen 

Anmeld

1. juni 2012

Guldimaven

Åhh, hvor er han bare dygtig og dejlig!

Anmeld

1. juni 2012

MariaJ

grøn · ært skriver:

Tak  -- I dag er han 21 dage - og han har lige for en halv time siden, vendt sig hele vejen fra ryggen og om på maven HELT SELV uden hjælp  ÅÅÅH, vi er to meget stolte forældre her til morgen 

Vildt. Hvor er han dygtig. Der bliver ikke ro længe hjemme hos jer .

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.