Min søn er ked af hans størrelse på hans tissemand!!???!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9.748 visninger
7 svar
0 synes godt om
31. maj 2012

denlille

Min søn er 7 år og åbenbart allerede meget bevidst om at hans tissemand er lille. Hans lillebror er 4 år og ja hans er større end hans og det har han åbenbart lagt mærke til. I dag inden han skal i skole bliver han ked af det og spørger hvorfor hans ikke vokser når han nu bliver højere og højere? Hmmm..Og han siger at han har set når de har gymnastik og går i bad kan han se at de andre har en større end ham. Aner virkelig ikke hvad jeg skal sige til ham? Tænk at en 7 årig kan være så bevidst om det allerede. Faktum er at ja den er lille men jeg kan jo ikke trylle den større. Hvad ville i gøre/sige?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. maj 2012

Sara.

denlille skriver:

JJeJegvtivilliligligesståsvasværstartstartenmemedAaMin søn er 7 år og åbenbart allerede meget bevidst om at hans tissemand er lille. Hans lillebror er 4 år og ja hans er større end hans og det har han åbenbart lagt mærke til. I dag inden han skal i skole bliver han ked af det og spørger hvorfor hans ikke vokser når han nu bliver højere og højere? Hmmm..Og han siger at han har set når de har gymnastik og går i bad kan han se at de andre har en større end ham. Aner virkelig ikke hvad jeg skal sige til ham? Tænk at en 7 årig kan være så bevidst om det allerede. Faktum er at ja den er lille men jeg kan jo ikke trylle den større. Hvad ville i gøre/sige?

JEg vil lige starte med At sige at jeg skriver fra min mobil, så vil undskylde hvis der kommer fejl med.

Men hvis det var mig der stod i situationen så ville jeg snakke med ibo om at vi alle er forskellige. Nogen er tykke, Nogen tynde, nogen er lange andre små og ligesom at der er forskel på det så bestemmer vi ikke selv størrelsen på tissemanden. Og forvalle at der ikke er noget galt med en lille tissemand. HVis nu far også har en lille tissemand kunne jeg også godt sige "fars tissemand Er også lille, men den er som den skal være ligesom din også er"

Anmeld

31. maj 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Tror jeg ville give ham et kæmpe kram og fortælle ham, at den altså godt kan nå at vokse endnu

Anmeld

31. maj 2012

Tvillingemor80

Fortæl ham at det ikke betyder noget! og at vi er forskellige, piger har jo også forskellige størrelse bryster..

Og så fortæl ham at han ikke er færdig med at vokse endnu..

Men kan godt forstå ham, det er ikke nemt at skille sig ud blandt kammeraterne - og børn kan være nogle stride nogle..

Anmeld

31. maj 2012

Tvillingemor80

Tvillingemor90 skriver:

Fortæl ham at det ikke betyder noget! og at vi er forskellige, piger har jo også forskellige størrelse bryster..

Men kan godt forstå ham, det er ikke nemt at skille sig ud blandt kammeraterne - og børn kan være nogle stride nogle..

Forresten er det da fantastisk at han kommer og snakker med dig om det, i må have et godt forhold til hinanden -

Anmeld

31. maj 2012

Kløver

Tvillingemor90 skriver:

Anmeld

5. juni 2012

Malene

Min dreng på 8 år har samme problem, men han har ikke kommenteret det endnu.

Jeg syntes jo det er synd for ham, men kan jo ikkegøre noget.

Vi har for nogen år siden været på fredericia sygehus ang. mulig forhudsforsnævring, men de ville ikke gøre noget før han er 7 og det er han jo over nu, men så længe det ikke genere ham, bliver der ikke gjort noget.

Tror jeg ville i din situation kontakte lægen og høre ad.

Anmeld

5. juni 2012

Kay

Sara. skriver:

JEg vil lige starte med At sige at jeg skriver fra min mobil, så vil undskylde hvis der kommer fejl med.

Men hvis det var mig der stod i situationen så ville jeg snakke med ibo om at vi alle er forskellige. Nogen er tykke, Nogen tynde, nogen er lange andre små og ligesom at der er forskel på det så bestemmer vi ikke selv størrelsen på tissemanden. Og forvalle at der ikke er noget galt med en lille tissemand. HVis nu far også har en lille tissemand kunne jeg også godt sige "fars tissemand Er også lille, men den er som den skal være ligesom din også er"

ja... eller da far var lige så gammel som dig var hans tissemand også lille...

for øjensyneligt er fars nok stører nu end en 7 årrigs  

og den skal jo nok blive stører end den er nu...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.