1 hel meter + mål

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

406 visninger
6 svar
0 synes godt om
31. maj 2012

lio

(er 36+6) Jeg har rundet en meter i omkreds om maven, dvs 30cm. +, er spændt på hvor længe jeg skal kæmpe mig ned på de 70cm igen.

Vægten er pt stillestående (+/- ½ kg) har rundet de 12 kg og forbereder mig småt herhjemme på at starte kur/sunde madvaner.

Ting som ikke skal indkøbes mere er:

Smør, Unødvendig sukker, lyst brød, Fløde

Ting som skal oftere i indkøbskurven:

Grøntsager til salat, creme fraishe til dressing (erstatte sovs)

Har i gjort jer tanker om mål/fødselsfortsæt?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. maj 2012

LilleLene

Laijona Äiti skriver:

(er 36+6) Jeg har rundet en meter i omkreds om maven, dvs 30cm. +, er spændt på hvor længe jeg skal kæmpe mig ned på de 70cm igen.

Vægten er pt stillestående (+/- ½ kg) har rundet de 12 kg og forbereder mig småt herhjemme på at starte kur/sunde madvaner.

Her skal der bare gang i motionscentret når baby er kommet ud

Anmeld

31. maj 2012

LotusCPH

Laver intet om ang kost og motion nu så sent i forløbet, men efter skal der granskes efter og løbes med joggeren og cykles Men cykler også nu - endelig efter genoptræning af bækkenet Har haft den vildeste bækkenløsning , så har været rart at komme op på cyklen da den har været frataget i godt. 6 mdr af graviditeten.

Spiser det samme som vanligt og tillader også til extra engang imellem.

Anmeld

31. maj 2012

lio

LotusCPH skriver:

Laver intet om ang kost og motion nu så sent i forløbet, men efter skal der granskes efter og løbes med joggeren og cykles Men cykler også nu - endelig efter genoptræning af bækkenet Har haft den vildeste bækkenløsning , så har været rart at komme op på cyklen da den har været frataget i godt. 6 mdr af graviditeten.

Spiser det samme som vanligt og tillader også til extra engang imellem.

jeg kører også godt ned med boller her inden DET sker, skal lige nå at have det hele med  Jeg har elsket at cykle, får plukkeveer af at gå så jeg er glad for at det ikke har været et problem at cykle omkring.

Anmeld

1. juni 2012

Team Putte

Laijona Äiti skriver:

Har ik direkte lavet nogle mål for efter fødslen.. Spiser det samme nu som før jeg blev gravid, godt med frugt og grønt og groft brød, pasta og ris.. Generelt fedtfattigt uden at være fanatisk

Har dog tankerne om at man skal passe på med man ikke ender med at sidde i sofaen hver aften med en plade chokolade! Og så har jeg ellers tænkt mig at se hvor meget der ellers ryger helt automatisk efter fødslen og når amningen forhåbentlig er godt i gang!

Ellers starter jeg op til step og zumba sidst i september, som altid Synes lige kroppen skal have lov til at hele og mavemusklerne finde deres vej tilbage på rette plads før jeg går i gang med træningen

Anmeld

1. juni 2012

lio

Team Putte skriver:

Har ik direkte lavet nogle mål for efter fødslen.. Spiser det samme nu som før jeg blev gravid, godt med frugt og grønt og groft brød, pasta og ris.. Generelt fedtfattigt uden at være fanatisk

Har dog tankerne om at man skal passe på med man ikke ender med at sidde i sofaen hver aften med en plade chokolade! Og så har jeg ellers tænkt mig at se hvor meget der ellers ryger helt automatisk efter fødslen og når amningen forhåbentlig er godt i gang!

Ellers starter jeg op til step og zumba sidst i september, som altid Synes lige kroppen skal have lov til at hele og mavemusklerne finde deres vej tilbage på rette plads før jeg går i gang med træningen

Super

Anmeld

3. juni 2012

pemiro

Jeg har ingen planer om at ændre kost. Har hørt man skal passe lidt på, når man vil amme
Jeg har kun taget 17-18 kg på, hvilket min jm faktisk synes er lidt, taget i betragtnin at jeg var meget tynd. Hun siger det ville være godt for mig at tage omkring 25 på så jeg har noget til amningen, men det vil kroppen ikke

Jeg er sikker på der ryger en del under amning her, og så starter jeg ud med at gå en masse ture. Efter 8 ugers tjekket, vil jeg se på det hele, og hvis jeg stadig mangler rigtig mange kg der, så er planen at starte i motionscenter. Har fået at vide at man alligevel ikke må starte før der, så jeg tar den derfra

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.