Argh så sov da!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

599 visninger
3 svar
0 synes godt om
31. maj 2012

DLM

Jeg var grædefærdig her til aften...

Jeg skulle putte vores søn, og ligger mig ned ved siden af ham for at putte som vi plejer. det går også fint det første stykke tid, men så sker det som der plejer at ske, som han er begyndt på her de sidste par måneder... han begynder at slå... det er ikke bare lidt det er meget, og griner samtidig. De første par gange ignorerer jeg det, ligger hans arme ned igen og siger godnat. efter en time er jeg ved at blive irriteret kigger bestemt på ham og siger stop! og jeg vil ikke have du slår, du skal ae. hvad gør min dreng der bliver 2 år her den 20 juni. han gentager "stop" smiler "vil ikke du slå" griner.

Jeg er ved at gå ud af mit gode skind og ved snart ikke hvad jeg skal gøre mere... jeg synes jeg har prøvet alt. Han faldt først i søvn da hans far kom hjem og puttede ned ved os så gik der 2 min Zzzzz.

Han er ellers en glad og kærlig dreng som giver krammer og nysser og vi har det sjovt sammen, temmelig hidsig er han, men det er ikke efter nogle fremmede Det er kun ved sengetid han bliver en rod uden lige og mor har begrænset tålmodighed til cirkus ala Magnus i længere tid.

Jeg tænker lidt at det er pga. det stadig er lyst når han skal sove, og det er da også sjovt, at mor reagere på, at man gør noget for så slipper man da lige for at sove mens vi har konflikt.

Jeg må vist øve mig i at have mere tålmodighed... det er der ikke for meget af her under eksamen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. maj 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Tror jeg ville ligge mig en aften med ham og putte som i plejer. Når han så begynder at slå ville jeg sige "Stop, det gør ondt på mor" Og gør han det igen, så mys ham godnat og gå.

Skriger han efter dig igen, så gå ind... Slår han så igen så, sig til ham det ikke er okay at slå og når han gør det så bliver du ked af det. Gør han det igen, så gå..

Mon ikke han til sidst forstår det?

Anmeld

1. juni 2012

DLM

rikkeregnbue skriver:

Tror jeg ville ligge mig en aften med ham og putte som i plejer. Når han så begynder at slå ville jeg sige "Stop, det gør ondt på mor" Og gør han det igen, så mys ham godnat og gå.

Skriger han efter dig igen, så gå ind... Slår han så igen så, sig til ham det ikke er okay at slå og når han gør det så bliver du ked af det. Gør han det igen, så gå..

Mon ikke han til sidst forstår det?

det har jeg prøvet mange gange, det er som om at den negative opmærksomhed er bedre end ingen.

Her til aften lagde jeg mig som vi plejer nussede ham på hånden og nyssede godnat. Havde bestemt mig for at jeg ikke ville hæve stemmen en eneste gang. da han ikke syntes han ville sove og begyndte at slå, vendte jeg ryggen til ham uden at sige noget. han forsøgte igen, men da jeg ikke reagerede overhovedet... holdt han op. Det var åbenbart ikke sjovt når mor ikke ville noget som helst. så kravlede han over mig, lagde sig foran og krammede mig til han sov. troede ikke det ville virke at ignorere ham, men overrasket blev jeg, og han opgav rimelig hurtigt.

Anmeld

1. juni 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

DLM skriver:

det har jeg prøvet mange gange, det er som om at den negative opmærksomhed er bedre end ingen.

Her til aften lagde jeg mig som vi plejer nussede ham på hånden og nyssede godnat. Havde bestemt mig for at jeg ikke ville hæve stemmen en eneste gang. da han ikke syntes han ville sove og begyndte at slå, vendte jeg ryggen til ham uden at sige noget. han forsøgte igen, men da jeg ikke reagerede overhovedet... holdt han op. Det var åbenbart ikke sjovt når mor ikke ville noget som helst. så kravlede han over mig, lagde sig foran og krammede mig til han sov. troede ikke det ville virke at ignorere ham, men overrasket blev jeg, og han opgav rimelig hurtigt.

Lækkert!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.