Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Vi har aldrig brugt indsats til badekar, baby olie og pudder!! Det er slet ik godt til baby's hud! Vh stine
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
isabellasmor skriver: tænkte det nok hehe
tænkte det nok hehe
hihi.. det er straks værre hvordan man finder de rigtige bleer for en selv og baby...
I stedet for zink salve vil jeg anbafale en plejesalve fra matas som hedder bepanthol til røde numser den er super god og det forsvinner over en har nat... Vi ahr allerede brugt 2 tuber i Lærkes 10 md liv.
Ellers ser din liste super fin ud...
Mette&Alexander skriver: I stedet for zink salve vil jeg anbafale en plejesalve fra matas som hedder bepanthol til røde numser den er super god og det forsvinner over en har nat... Vi ahr allerede brugt 2 tuber i Lærkes 10 md liv. Ellers ser din liste super fin ud...
det har jeg ikke hørt om men klart værd at tage med i overvejelserne tak
Princesspigen skriver: det har jeg ikke hørt om men klart værd at tage med i overvejelserne tak
Ja det syntes jeg du skal, den er også til at smørre på ved amning hvis brystvorden er blevet lidt hudløs( meget sandsynlig den gør det de først par uger) Så lindre den og hjælper med at hele....
Mette&Alexander skriver: Ja det syntes jeg du skal, den er også til at smørre på ved amning hvis brystvorden er blevet lidt hudløs( meget sandsynlig den gør det de først par uger) Så lindre den og hjælper med at hele....
sejt.. så næsten en multi cream hihi
og ja skal amme så stor sansynlighed for jeg bliver lidt hudløs eller mere til
Princesspigen skriver: hihi.. det er straks værre hvordan man finder de rigtige bleer for en selv og baby...
ja det er rigtigt . min datter bruger vibelle fra aldi, de er de eneste hun ikke tisser igennem med de dyre dyre bleer tisser hun igennem med, hehe
isabellasmor skriver: ja det er rigtigt . min datter bruger vibelle fra aldi, de er de eneste hun ikke tisser igennem med de dyre dyre bleer tisser hun igennem med, hehe
hihi okay
tror min søster brugte de billige fra rema til deres datter
Mette&Alexander skriver: Er alle det, jeg fik sådan til som skulle være ergonomisk for den lilles ryg + min og som baby først må være i fra 3 md af? Jeg dog heller ikke brugt den særlig meget, men der føltes god at have på og Lærke sidder godt i den.... Men ja vil også sige vikle frem for slynge...
Er alle det, jeg fik sådan til som skulle være ergonomisk for den lilles ryg + min og som baby først må være i fra 3 md af? Jeg dog heller ikke brugt den særlig meget, men der føltes god at have på og Lærke sidder godt i den.... Men ja vil også sige vikle frem for slynge...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128