opdatering på: hvad skal vi bruge ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. maj 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Vi har aldrig brugt indsats til badekar, baby olie og pudder!! Det er slet ik godt til baby's hud! Vh stine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. maj 2012

Princesspigen

isabellasmor skriver:

tænkte det nok  hehe

hihi.. det er straks værre hvordan man finder de rigtige bleer for en selv og baby...

Anmeld

31. maj 2012

Alexander&Lærke

I stedet for zink salve vil jeg anbafale en plejesalve fra matas som hedder bepanthol til røde numser den er super god og det forsvinner over en har nat... Vi ahr allerede brugt 2 tuber i Lærkes 10 md liv.

Ellers ser din liste super fin ud... 

Anmeld

31. maj 2012

Princesspigen

Mette&Alexander skriver:

I stedet for zink salve vil jeg anbafale en plejesalve fra matas som hedder bepanthol til røde numser den er super god og det forsvinner over en har nat... Vi ahr allerede brugt 2 tuber i Lærkes 10 md liv.

det har jeg ikke hørt om men klart værd at tage med i overvejelserne  tak

Anmeld

31. maj 2012

Alexander&Lærke

Princesspigen skriver:

det har jeg ikke hørt om men klart værd at tage med i overvejelserne  tak

Ja det syntes jeg du skal, den er også til at smørre på ved amning hvis brystvorden er blevet lidt hudløs( meget sandsynlig den gør det de først par uger) Så lindre den og hjælper med at hele....

Anmeld

31. maj 2012

Princesspigen

Mette&Alexander skriver:

Ja det syntes jeg du skal, den er også til at smørre på ved amning hvis brystvorden er blevet lidt hudløs( meget sandsynlig den gør det de først par uger) Så lindre den og hjælper med at hele....

sejt.. så næsten en multi cream  hihi

og ja skal amme så stor sansynlighed for jeg bliver lidt hudløs eller mere til

Anmeld

31. maj 2012

isabellasmor

Princesspigen skriver:

hihi.. det er straks værre hvordan man finder de rigtige bleer for en selv og baby...

ja det er rigtigt . min datter bruger vibelle fra aldi, de er de eneste hun ikke tisser igennem med  de dyre dyre bleer tisser hun igennem med, hehe 

Anmeld

31. maj 2012

Princesspigen

isabellasmor skriver:

ja det er rigtigt . min datter bruger vibelle fra aldi, de er de eneste hun ikke tisser igennem med  de dyre dyre bleer tisser hun igennem med, hehe 

hihi okay

tror min søster brugte de billige fra rema til deres datter

Anmeld

31. maj 2012

L&V

Mette&Alexander skriver:

Det er en fantastisk creme også drop alt hva der hedder body lotion og olie til den lille det er kun til at ødelægge deres hud af

Anmeld

31. maj 2012

Jibbe

Mette&Alexander skriver:

Er alle det, jeg fik sådan til som skulle være ergonomisk for den lilles ryg + min og som baby først må være i fra 3 md af? Jeg dog heller ikke brugt den særlig meget, men der føltes god at have på og Lærke sidder godt i den.... Men ja vil også sige vikle frem for slynge...

Det kommer jo an på hvilken vikle der er tale om. Man anbefaler strækvikler til de nyfødte - efter nogle måneder så fastvikle. Der er maaaange vikler og til forskellige aldre. Men de bæreselen som jeg linkede til kan man bruge fra de er nyfødte - med en babyindsats og de er mere ergonomiske korrekte end babybjørns.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.