hvor pokker er ivf?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. marts 2008

Marco2

For fanden. Hun må sgu da ikke gøre os så nervøs. Loggi og IVF er jo vores rygrad!! 8D

AG - som håber IVF kan kaste lys over mit pulver....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. marts 2008

Loggidut

hæ hæ...nu kan hun self ikke komme på...nå men alt er altså godt hos hende....så ved i det...

og BM du er sgu lige så sød....sving bilen omkring lindholm...så klasker jeg lige en kage sammen...lol

Anmeld

10. marts 2008

birgittemarie

Loggidut skriver:

hæ hæ...nu kan hun self ikke komme på...nå men alt er altså godt hos hende....så ved i det...

og BM du er sgu lige så sød....sving bilen omkring lindholm...så klasker jeg lige en kage sammen...lol

Weeeeee en kage 8D Det glæder jeg mig til (H)

Anmeld

10. marts 2008

Ny mor

Loggidut skriver:

Godt at høre Loggi - du sku´vims ;)
knus Birgitte

Anmeld

10. marts 2008

ivfmarie

hej søde tøser!

Ja, vi lever endnu.... Men der har bare været tusind ting om ørerne på den gamle moar, puuuha!
Malte-pjokket har bare været øv syg med bræk og lort og ondt i maven, så nattero er noget andre har. I dag har han endeligt vist tegn på at være ovenpå, og jeg har haft lidt ekstra tid - tror I så ikke at det forbandede internet er gået ned?!!? >( >( Og det er stadig skide ustabilt, og hopper af og på som vinden blæser, så jeg er ikke engang sikker på at jeg er på længe nok til at få sendt dette.
Jeg kan jo se at jeg er håååååbløst bagud med alle jeres indlæg, men jeg må jo tage natten i brug - altså hvis jeg kan blive på linjen.
Nok fra mig nu - 1000 tak fordi I har tænkt på mig, jeg har SAVNET JER FOR VILDT! (L)

Marie - der har opfundet en ny definition på stress: Når kl er 14.10 inden man når at skifte den tampon der blev sat op kl 6.30!!! 8(

Anmeld

10. marts 2008

birgittemarie

Weeeeeeeeeeeeeeee, der var du jo (L) Var bange for, at du var blevet træt af os, efter du havde mødt veninder irl i lørdags :'( Stakkels Malte og stakkels jer :( Godt han har haft det lidt bedre i dag og sender lige noget helbredelsesstøv i retning af Try og håber, han har det endnu bedre i morgen. Pyha, man bliver sørme slidt godt ned, når man har sygt barn, ingen nattesøvn og menstruation, kan jeg forstå... Waaaaaadrk til tamponen 8D Ja, det er sgu spændende, hvilke ting, man kan finde i og på sig selv, efter et par ugers barneballade ;) Knus fra Birgitte, som er så glad for, at du ikke har forladt os for the rl (L)

Anmeld

11. marts 2008

Mie A

pyhaaa... var godt nok ved at blive nervøs....
LORTE INTERNET!!!
Håber at Malte har fået det bedre.

Knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.