Update på: Mavebillede 19+.. afstemning dreng eller pige?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

773 visninger
18 svar
0 synes godt om
30. maj 2012

Camillos

It's a GIRL Vores lille prinsesse.. .Farmand er i fuld gang med at slibe hendes hvide tremmeseng ned og male den Lyserød.. Nu går baby sjoven virkelig op for os weee.. det har været vores begges første indskydelse og vi fik ret..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. maj 2012

Miss Church

Weee hvor fantastisk søde! 

Glæder mig til hun kommer ud og vi kan se billeder! 

Anmeld

30. maj 2012

Camillos

Miss Church skriver:

Weee hvor fantastisk søde! 

Glæder mig til hun kommer ud og vi kan se billeder! 

også mig og tusind tak

Anmeld

30. maj 2012

Muffin_girl

Camillos skriver:

It's a GIRL Vores lille prinsesse.. .Farmand er i fuld gang med at slibe hendes hvide tremmeseng ned og male den Lyserød.. Nu går baby sjoven virkelig op for os weee.. det har været vores begges første indskydelse og vi fik ret..

Tillykke mange gange 

Anmeld

30. maj 2012

BigHope13

ØV så fik jeg ikke ret
Haha ej kæmpe stort tillykke hvor må det være fantastisk at vide hvad der gemmer sig derinde kan godt forstå at i går helt amok nu.
Ihhh hvor jeg glæder mig til det bliver min tur

Anmeld

30. maj 2012

Camillos

AalborgPigen skriver:

Tillykke mange gange 

Tak

Anmeld

30. maj 2012

Camillos

BigBabyWish12 skriver:

ØV så fik jeg ikke ret
Haha ej kæmpe stort tillykke hvor må det være fantastisk at vide hvad der gemmer sig derinde kan godt forstå at i går helt amok nu.
Ihhh hvor jeg glæder mig til det bliver min tur

det kan jeg godt forstå.. hehe... Du tog fejl men det er jo heller ikk til at vide hehe ... ... tak skal du ha

Anmeld

30. maj 2012

BigHope13

Camillos skriver:

Heh

det kan jeg godt forstå.. hehe... Du tog fejl men det er jo heller ikk til at vide hehe ... ... tak skal du ha

Hehe ja det var også kun en fornemmelse
man bliver jo ( forhåbentlig) lykkelig uanset hvilket køn det er
men skønt at man nu rigtig kan planlægge med farver og alt sådan noget. Ihhh hvor spændende

Anmeld

30. maj 2012

Camillos

BigBabyWish12 skriver:

Hehe ja det var også kun en fornemmelse
man bliver jo ( forhåbentlig) lykkelig uanset hvilket køn det er
men skønt at man nu rigtig kan planlægge med farver og alt sådan noget. Ihhh hvor spændende

Jeg var blevet lige så lykkelig med en Baby boy ...  Så længe det bare er sundt og raskt.. Vi har ønsket os det her meget længe , så det er fantastisk krydser for det snart sker for jer os 

Anmeld

30. maj 2012

BigHope13

Camillos skriver:

Jeg var blevet lige så lykkelig med en Baby boy ...  Så længe det bare er sundt og raskt.. Vi har ønsket os det her meget længe , så det er fantastisk krydser for det snart sker for jer os 

Ja jeg under jer det fuldt ud i har så meget fortjent al mulig held og lykke efter al den modgang.
Tusind tak hvor er du sød

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.