36+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.548 visninger
24 svar
0 synes godt om
30. maj 2012

Jibbe

Så er der kun 4 uger til termin! Puha tiden går lidt for stærkt og jeg føler slet slet ikke vi er klar til baby endnu! Men Lars skal også lige komme hjem fra søen inden jeg tør føle mig klar
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. maj 2012

BigHope13

Så flot

Anmeld

30. maj 2012

Jibbe

BigBabyWish12 skriver:

Så flot

Tak den er ihvertfald ved at være godt rund og stor...

Anmeld

30. maj 2012

Muffin_girl

Flot mave  

Anmeld

30. maj 2012

LinLin

Stor og flot

Hvornår kommer han hjem?

Anmeld

30. maj 2012

Jibbe

DAs mor skriver:

Stor og flot

Hvornår kommer han hjem?

Ååh hvis vi bare vidste det... Vi skulle have haft svar i mandags - altså sidste mandag. Jeg er ved at gå ud af mit gode skind. De har nu lagt uden for rotterdam og ventet i 5 dage... Jeg er seriøst ved at få nok og vil bare have ham hjem.

Anmeld

30. maj 2012

Jibbe

AalborgPigen skriver:

Flot mave  

Tak

Anmeld

30. maj 2012

LinLin

Jibbe skriver:

Ååh hvis vi bare vidste det... Vi skulle have haft svar i mandags - altså sidste mandag. Jeg er ved at gå ud af mit gode skind. De har nu lagt uden for rotterdam og ventet i 5 dage... Jeg er seriøst ved at få nok og vil bare have ham hjem.

Hvad venter de på???

Jeg kan huske den bedste aflysning af en tur i Zoo, var engang min far pludselig kom hjem før forventet! Det er ikke helt nemt med de sømænd....

Anmeld

30. maj 2012

Jibbe

DAs mor skriver:

Hvad venter de på???

Jeg kan huske den bedste aflysning af en tur i Zoo, var engang min far pludselig kom hjem før forventet! Det er ikke helt nemt med de sømænd....

På at få en last at sejle med. Det er åbenbart svært Det er også bare ekstra surt fordi at han tog afsted 2 uger før tid og nu kommer han også bare senere hjem end planlagt... Så de sidste 15 uger har han været hjemme i 3

Anmeld

30. maj 2012

LinLin

Jibbe skriver:

På at få en last at sejle med. Det er åbenbart svært Det er også bare ekstra surt fordi at han tog afsted 2 uger før tid og nu kommer han også bare senere hjem end planlagt... Så de sidste 15 uger har han været hjemme i 3

Du er sgu sej! Jeg synes det kan være hårdt med en hel weekend med begge drenge

Når han så kommer hjem - hvor længe bliver han så?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.