så bliver jeg mor inden for en uge

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

807 visninger
12 svar
0 synes godt om
30. maj 2012

christina1991

jeg skulle idag til jordemorder, og havde 4+ i protein hvilket hun mente åske kunne skylles udflåd

men da hun så tog mit blodtryk var det på 157/105 så jeg kom hurtigt på hvidovre hospitalt da der var mistanke om svangerskabsforgiftning (igen) dette var det ikke, det var min krop der var så belastet af graviliteten så de mente det var bedst at tage ham ud 14 dage før termin, så jeg skal ind og have hindeløsning fredag og så sætter de gang i fødslen mandag morgen med en garanti om han kom ud, senest natten til tirsdag hvis ikke ville de lave ks,

så nu er jeg virkelig stresset da jeg står med et børneværelse der kun er halvt færdigt, så nu må manden komme i omdrejninger

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. maj 2012

Mor, Skilt,Bonusmor

Velkommen i klubben..

Jeg har PKS om præcis 1 uge, og hvis ikke han vil ud af sig selv inde, ja så bliver det den 6/6 om morgenen.. Jeg har heldigvis alt til ham klar, men så til gengæld 1000vis af andre ting der skal klares inden.. Så jeg stresser os lidt.. ´Håber jeg når det hele, tiden flyver jo afsted.. Og jeg kan godt mærke at der sker ting og sager i kroppen på mig, jeg frygter næsten hver gang jeg mærker et jag eller lignende at det er NU - håber han holder ud indtil det planlagte tidspunkt..

Held og lykke til dig..

Anmeld

31. maj 2012

LotusCPH

Pøj pøj med det hele - håber du får dig en rigtig go fødsel Dejligt for dig at vide trods alt hvornår det bliver

& så er du jo i gode hænder. Jamen de mænd kommer hurtigt i omdrejninger når de finder ud af du har veer, eller som du skal ind og sættes igang. Så går det ligesom op for dem.  

Havde selv veer i nat uden manden vågnede - typisk. Da jeg så nævner det imorges går han helt i selvsving, og ja har self. pakket taskerne med ting og sager. Så går han gud ve - ud med tingene i bilen -" Så er tingene ligesom på plads" siger han. Ku ik la vær med at smile lidt af ham *G* Plus han stod i fodenden inden skal sku på job og dansede sin lille gakkede dans og masserede mine fødder og snakkede om al det 7 eleven på Riget har á godter

ja det ska nok gå - og de ting I ik når er jeg sikker på I når når baby er der. Baby kræver kun kærlighed, tryghed, mad, bleskift og søvn i starten. Ikk så meget andet. Så Ro på med alt det andet. 

Er sikker på folk træder til når du mindst venter det

Anmeld

31. maj 2012

LR85

hey tøser i Juni-gruppen.

Hvor er det dog dejligt a vide hvornår man ca kan regne med a få bebs ud.

Jeg har senest min babyboy ude om 11 dage.

Det er faktisk lidt skræmmende, men jo mega dejligt også.

Nu står den på jordemoder besøg her om et par timer, så må vi se hva hun siger og om hun overhoved vil undersøge indvendig eller lign.

Anmeld

31. maj 2012

M&R

Åhhh hvor er det altså bare vildt... tænk nu er vi i juni og nu kn det blive når som helst.... det er bare så spændende det hele og glæder mig til at se den første lille bebs i vores gruppe:-):-)

Anmeld

31. maj 2012

LilleLene

christina1991 skriver:

jeg skulle idag til jordemorder, og havde 4+ i protein hvilket hun mente åske kunne skylles udflåd

men da hun så tog mit blodtryk var det på 157/105 så jeg kom hurtigt på hvidovre hospitalt da der var mistanke om svangerskabsforgiftning (igen) dette var det ikke, det var min krop der var så belastet af graviliteten så de mente det var bedst at tage ham ud 14 dage før termin, så jeg skal ind og have hindeløsning fredag og så sætter de gang i fødslen mandag morgen med en garanti om han kom ud, senest natten til tirsdag hvis ikke ville de lave ks,

så nu er jeg virkelig stresset da jeg står med et børneværelse der kun er halvt færdigt, så nu må manden komme i omdrejninger

IIIIH HVOR SPÆNDENDE

held og lykke

Anmeld

31. maj 2012

christina1991 skriver:

Sikke noget da, men hvor er det vildt at tænke på, at du bliver mor indenfor en uge! Godt at der bliver holdt øje og passet på jer. 

Alt mulig held og lykke herfra 

/***

Anmeld

31. maj 2012

eliasogmor

christina1991 skriver:

jubiiiii

Anmeld

31. maj 2012

Mor, Skilt,Bonusmor

M&R skriver:

Åhhh hvor er det altså bare vildt... tænk nu er vi i juni og nu kn det blive når som helst.... det er bare så spændende det hele og glæder mig til at se den første lille bebs i vores gruppe:-):-)

Det har jeg også tænkt på - altså at det bliver sjovt at se den første baby herinde fra.. Ja dem alle sammen selvfølgelig - men kom så med dem..

Anmeld

31. maj 2012

Team Putte

christina1991 skriver:

SÅÅÅÅÅ spændende!

og held og lykke med det hele

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.