Idéer søges!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

644 visninger
2 svar
0 synes godt om
30. maj 2012

Tullepigen90

Hej
Mine forældre har snart sølvbryllup og jeg vil utrolig gerne give dem en dag med MASSER af overraskelser og forkælelse. Vi har købt gave, så det er ikke det jeg mangler ideer til, men mere alt andet
Er der nogle som har nogle gode idéer til overraskelser og forkælelse. Det må gerne være idéer fra bryllupper eller andre fester eller bare hvis en har en god idé

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. maj 2012

serinasmor

Tullepigen90 skriver:

Hej
Mine forældre har snart sølvbryllup og jeg vil utrolig gerne give dem en dag med MASSER af overraskelser og forkælelse. Vi har købt gave, så det er ikke det jeg mangler ideer til, men mere alt andet
Er der nogle som har nogle gode idéer til overraskelser og forkælelse. Det må gerne være idéer fra bryllupper eller andre fester eller bare hvis en har en god idé

holder de fest ? 

der er jo de traditionelle som blomsterport, morgenvækning og den slags ... Det vil nok være en idé at være den der sørger for at der er kaffe på kanden og mad til de mange mennesker ... bestille tid til frisøren til din mor og hos en rigtig barber til din far ... måske noget massage ... og et andet sted at overnatte end derhjemme ... romantisk med lys og blomsterblade .. 

Anmeld

30. maj 2012

2012baby

Nu ved jeg ikke om der bliver holdt fest, men hvis der gør, hvad så mad at lave en spørgsmålsleg om dem, fx hvilken bil de køre i, hvor de sidst var på ferie henne, osv og lad gæsterne svare på dem, den med flest rigtige, vinder en lille gave, det er sjovt og underholdende, og så bed gæsterne skrive navn på, så de kan se folks svar en anden dag

i kunne også klippe nogle hjerter ud, hvor folk kan skrive en hilsen på, som de må se om et år eller sådan noget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.