Tal sexet, men hvad siger man???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19.557 visninger
4 svar
1 synes godt om
24. april 2009

Anonym trådstarter

Hej piger og forhåbentlig mænd.

Jeg har fået en ny kæreste og vi har været sammen i ca 2 måneder. Han kan godt lidt man taler frækt til ham under akten. Han taler selv meget frækt og det tænder mig faktisk mere end jeg troede.

Jeg vil også gerne tale frækt til ham, men jeg aner simpelthen ikke hvad jeg skal sige.. Har i nogle godt frække strofer, linier jeg kan fyre uventet af?

På forhånd tak..

Kh den ny forelskede, som af hensyn til hendes børn stadig gerne vil anonym...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. april 2009

fam.4xc

tjooo hvad siger man

Kommer lidt an på hvor I agten man er.... synes jeg

Både min mand og jeg siger ting som hvor er det dejligt eller du er dejlig , jeg elsker dig osv, når det er stille og blid sex.... er det det lidt vildere kan der godt komme lidt mere frække ord på; Du fræk skat, elsker når du rører min ..., elsker at røre din ... har savnet din ... og i den dur...

Men ellers er det jo også en del i selve action der sammen med ord gør det frækt.... du ved... et klap bag i med et efterfølgende skøn, at man hver især klare sig selv med hinanden som tilskuer med lidt ord på og sådan...

Kh Camilla der havde den dejligeste mand der i går sked på brøndby kampen, gik i bad og klappede min computer sammen midt i et indlæg herinde for at vise mig nogle trick

Anmeld

24. april 2009

CRS

Din Fyr ska bare have af vide med dine ord at Han er CHAMPEN!!! (bedst, størst, hårdest,vildest) Få det sagt til ham når i er igang, bare som du bedst selv vil kunne formulere det, så han en glad mand, der ville føle sig som en Gud...
Det vil automatisk "gå" ud over DIG!!!! Max Bonus!!!

Anmeld

2. maj 2009

fit_fys

Ja, det er altid en go ide at give ham komplimenter, den virker hver gang
Få ham til at føle sig som en rigtig tyr, så giver det lidt rum til at du kan prøve nogle strofer af når han er rigtig tændt..
En go ide er dog lige at vejre situationen inden du kommer med de vilde udmeldinger, så du ikke ligger og skriger at du er hans slave, når han har tændt stearinlys og sat Barry White på musikanlægget
Du kan evt. starte ud med et : "Jeg vil ha dig.." Når det bliver lidt vildere kan du komme med et: "Ta' mig!" og hvis det skal være mere vildt: "Knep mig!" eller noget i den dur.....
Bare slap af og prøv dig frem.. Det værste er at i kan grine lidt af det, og det er jo egentlig ikk så slemt
Det vigtigste er, at du føler dig sexet, og udstråler det, for så er du helt klart den dejligste i hans øjne, lige meget hva du siger!

Held og lykke med det!

Anmeld

2. maj 2009

Miamaja

LærkesFar skriver:

Din Fyr ska bare have af vide med dine ord at Han er CHAMPEN!!! (bedst, størst, hårdest,vildest) Få det sagt til ham når i er igang, bare som du bedst selv vil kunne formulere det, så han en glad mand, der ville føle sig som en Gud...
Det vil automatisk "gå" ud over DIG!!!! Max Bonus!!!

ja, det er nok det bedste raad

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.