Jamen er bare træt af at være gravid nu og er "kun" 34 uger henne.
Jeg har bækkenløsning og kan næsten ikke være i min egen krop, jeg aner ikke hvordan jeg skal få dagene til at gå, jeg røv keder mig! og har været sygemeldt i 3 uger nu indtil videre og skal/kan kun ligge vandret, da jeg ellers får ondt.
Når jeg skal skide, undskyld mit sprog er jeg nød til at stå op og tørre mig, da jeg ikke kan nå af bagvejen fordi det gør ondt pga af bækkenløsningen og kan ikke nå af forvejen da min mave er i vejen. Og jeg er synes ikke selv jeg er stor. var normalvægtig før min gravidtitet og har kun taget omkring de 10 på.
Og så kan jeg jo bare blive ved og ved og ved med at tørre mig, da der hele tiden er lort der bliver siddene af en eller mærkelig årsag
Jamen det er er da bare ikke sjovt at være gravid mere og så alligevel, kan man ikke lade vær med at grine over hvor klam man egenligt selv synes man er hahah
Så konstateret min læge også hvide blodlegmer i min urin i torsdag, og jeg skulle ringe fredag, da hun vil sende det ind, men lige før de lukkede var svarende stadig ikke kommet så jeg skulle ringe igen tirsdag, hvor de holdte lukket
og i dag siger de at de har aften konsultation, så telefonen er først åben fra kl. 16, ringer og får besked på det har lukket og man skal ringe til vagtlægen ved akutte opstået sygedom, så useriøs!
Ved slet ikke hvad det betyder at have hvide blodlegmer i urinen er det farligt?
Og jeg skal ikke engang begynde at beklage mig over mine plukveer, så kunne jeg jo blive ved...
Når men bare lidt brok fra mig, som endelig fik lånt en bærbar computer og kan brokker sig fra sofaen af nu 
- til jer alle
Anmeld