Så blev sidste scanning overstået, og endelig med succes og en læge der vidste hvad han snakkede om..
Alle målingerne så fine ud, og Jordemoderens skøn i går, passede præcis med scanningen lidt over 2700g. Ca. 17% for lille.
Jeg fik snakket med lægen om alle de voldsomme smerter jeg har i bækken, tarme (på grund af betændelse) osv.
Og jeg tror da nok jeg lige var ved at tabe munden da han siger "Hvornår vil du gerne sættes i gang?"
Men de fine målinger ved scanningen, havde jeg bestemt ikke regnet med at skulle sættes i gang før termin.
Men han syntes bare vi skulle have den baby ud, så jeg kunne slippe for alle de smerter, og så han kunne komme ud og få ekstra god næring.
Men vi blev enige om at det skulle være så tæt på termin som muligt, da jeg har født så hurtig og nemt de andre gange, vil jeg helst ikke ende med en hård fødsel på grund af igangsættelse.
Så fik tid med henblik på igangsættelse på tirsdag d. 5 Juni kl 8.40.. så vildt at tænke på, at om præcis en uge skulle jeg meget gerne have min guldklump i armene, og kunne vende mig i sengen uden problemer igen..
Og så gør jeg det nok igen for 3 gang, gætter termins datoen..
Har hele tiden skudt på det blev den 5-6 juni.. Gættede også 100% rigtig med de to andre.. 
Ville bare dele min glæde, over endelig at blive hørt og set og at nu er det meget snart.. Krydser dog fingre for jeg selv kan nå og gå i gang inden... 
Anmeld