Bryst . tryghed- sult ??????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

389 visninger
5 svar
0 synes godt om
24. april 2009

Mca<3

Hjælp ... Alexander er 19 dage i dag og de sidste 4 dage har han i alle sine vågne timer kun været tilfreds ved brystet . Specielt fra kl 17 til 22 hvor vi går i seng er den gal . Jeg kan kun sidde med ham og han skal ligge ved brystet .. Han spiser ikke konstant men halv sover lidt og bruger mig som sut . Tager han far ham ud på pusle bordet og skifter ham er han tilfreds , Han sover godt om natten og ammes 1 til 2 gange . Han bruger sut men er ikke super glad for den ... Jeg har spekuleret på om han får mad nok men han har masser af våde bleer og havde også taget fint på sidst han blev vejet .. Nogle der kender til det problem ?? Det kan godt være hårdt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. april 2009

Diana...

Jep det var det samme hos mig og jeg troet heller ikk han fik nok og gav ham faktisk en flaske men så sende karoline det her link til mig og så var jeg glad for at han afviste flasken for det gik over efter kort tid.

Knus Diana

https://www.baby.dk/videnom/10p151/amning-appetitspring.aspx

Anmeld

24. april 2009

Mca<3

Jeg tror det kan være derfor Tænk i dag sover hen bare og han er helt rolig ... Bare lækkert,,

Anmeld

27. april 2009

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Jeg har ikke helt oplevet, at Lina hænger i mine bryster, men kun at hun oftere vil lægge til. Jeg har lige været inde og læse omkring amning og det var ret interessant. Jeg har ikke rigtig nogen erfaring med amning og det hele er nyt for mig. Min amning kører stadigvæk rigtig godt og jeg er bare så glad for det. Luka var 5 uger, da jeg måtte stoppe med at amme ham (og det var kun supplerende til flasken) og det er Lina i morgen

Kh.
Katja

Anmeld

27. april 2009

Diana...

KatjaBoye skriver:

Jeg har ikke helt oplevet, at Lina hænger i mine bryster, men kun at hun oftere vil lægge til. Jeg har lige været inde og læse omkring amning og det var ret interessant. Jeg har ikke rigtig nogen erfaring med amning og det hele er nyt for mig. Min amning kører stadigvæk rigtig godt og jeg er bare så glad for det. Luka var 5 uger, da jeg måtte stoppe med at amme ham (og det var kun supplerende til flasken) og det er Lina i morgen

Kh.
Katja

Åhh det bare så godt at det fungere for dig denne gang.

Anmeld

27. april 2009

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Jeg er også bare så glad - det er en STOR sejr for mig, at det bare fungere denne her gang

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.