Vægt efter fødslen....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. maj 2012

grøn · ært

FrkMR skriver:

jeg tog 20kg på, og en uge efter fødslen havde jeg kun tabt 8kg. så jeg frygted jeg slet ikk ville tabe det hele igen

nu er det 7 måneder siden, og jeg har tabt 27kg

Hold da op, så du endte med at tabe 7 kg ekstra simpelthen.. Det behøver jeg nu ikke - men fedt du tabte dem, trods du var nervøs for ikke at gøre det! Jeg håber nu også jeg kan komme af med de fleste af de +13 kg, men ellers må jeg jo ud og købe nye bukser...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. maj 2012

grøn · ært

Joyce1986 skriver:

Jeg fødte for 20 dage siden, og under graviditeten tog jeg 19 kg på, de første 13 er tabt og jeg mangler 6 .. og de ryger forhåbenligt lige så hurtig som de andre har gjord ..

Tja, kan kun sige; 6 kg er jo ingenting samlignet med mine 13 ;-) Jeg er meget for stor til mine alm. bukser og det er sgu egentlig ret irriterende...! Håber der ryger nogle flere kg snart.... Men det kunne godt se ud til, at jeg må ud og købe mig nogle nye bukser, hvis det varer flere måneder før de sidste 13 kg. er væk...

Anmeld

30. maj 2012

Koen.

Liam er 15 dage og her mangler der 5 kg nu så er jeg tilbage på min før-graviditets vægt tog 14 kg!

Første gang tog det ca 10 uger så var jeg tilbage til før-graviditets vægt og der tog jeg 26 kg, ammede ikke men det gør jeg denne gang

Anmeld

31. maj 2012

MariaJ

Med den første gik der ca et halvt år, før jeg kunne passe de strammeste af mine almindelige bukser. I den periode gjorde jeg ikke noget særligt for det andet end at amme og gå tur med barnevognen. Der gik næsten halvandet år før jeg var helt tilbage på min startvægt fra før graviditet, men det havde nu også meget at gøre med en barsel præget af intenst chokoladespiseri.... Jeg havde taget 14 kg på, og manglede vel stadig et par kilo efter et halvt år.

Denne gang tog jeg 16 kg på under graviditeten og har tabt 9-10 kg nu tre uger efter (det samme som for en uge siden). Jeg kan ikke komme i mine almindelige bukser endnu, og regner med at der ligesom sidst kommer til at gå nogle måneder. 

Anmeld

1. juni 2012

k&k&k&k

grøn · ært skriver:

Jeg tog rimelig meget på under min graviditet - hele 26 kg faktisk.. Før jeg blev gravid vejede jeg 57 kg. - og efter at have født, vejer jeg nu 70 kg. Jeg mangler altså stadig at tabe 13 kg - ikke at det kan ses... Synes faktisk det er helt vildt, at jeg stadig mangler at tabe 13 kg og min kæreste tabte da også underkæben, da jeg fortalte ham det.

Men mit spørgsmål er: Hvornår ryger resten? Hvor hurtigt kom I tilbage til jeres vægt før graviditeten, efter fødslen?? :-)
Jeg ammer og fødte for 19 dage siden. 

Min datter er lige blevet 5 uger i dag, og jeg mangler "kun" at tabe 2,1 kg - Så er jeg tilbage på min startvægt  Tog også 20-25 kg på

Dog er jeg stadig overvægtig så vi fortsætter lige med nogle flere kilo 

Jeg ammer ikke og har ikke gjort andet end at jeg ikke spiser slik på samme måde som før og i graviditeten 

Anmeld

7. august 2012

Emily2012<3

Jeg tog 14 kg på og tabte 16, men har taget en del på igen. 

Anmeld

7. august 2012

AnnaK89

Carolina er 4 uger idag - jeg havde tabt det hele efter 14 dage, tog 8 kg på og har nu tabt mig 10 kg ialt, så er under før-graviditetsvægten

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.