Jeg ved simpelthen ikke hvad jeg skal gøre.
Jeg var i sidste uge på et kursus hvor vi også overnattede. her mødte jeg bare den sødeste fyr! Han er super sød, lækker charmerende - simpetlhen en lækkerbidsken ;o)
Gennem hele kurset gik vi rundt og pjattede og havde det supersjovt. Den sidste nat endte vi så med at sove sammen. Vi lå og krammede og pjattede og faldt i søvn i hinandens arme. Det skal dog siges at der skete vitterligt ikke mere end ovenfor beskrevet. Ikke engang et tantekys.
Og nu kan jeg slet ikke samle tankerne om andet end den her skønne fyr!!! vi skrev en lille smule sammen to dage efter jeg var kommet hjem fra kurset, men ellerr har der ikke været nogen kontakt.
Problemet er så bare at jeg stadig er sammen med min kæreste gennem 5 år, som selvfølgelig ingenting ved, da jeg ikke synes det gavner hverken mig eller ham at fortælle noget om det her.
Vi har længe haft problemer i vores forhold; og jeg har været tæt på at gøre det forbi flere gange, men har dog givet mig og givet det en chance mere. Jeg føler bare ikke det samme for min kæreste, som han åbenbart føler for mig. Jeg er desværre ikke tiltrukket af ham mere, og de få gange vi har sex er kun for at få hans humør lidt bedre. Jeg føler ikke at jeg får noget ud af det... 2 ryk og en aflevering, så er det som regel overstået .
han er næsten aldrig hjemme. jeg føler at jeg sidder med det hele. Jeg har et barn og han har to, som bor hjemme ved os i 9 ud af 14 dage. Jeg føler at det er mig, der har ansvaret for at det hele går op. jeg sørger for at hans børn laver lektier, jeg står som regel for madlavning, oprydning, rengøring, tøjvask, indkøb, sørge for at børnene kommer i bad, at de kommer til deres fritidsakttiviteter etc.
Jeg føler ikke at han bidrager med specielt meget. Han har kortere arbejdsdage end mig, men alligevel er det mig, der henter børnene om eftermiddagen.
Jeg ved simpelthen ikke hvad jeg skal gøre???
Jeg kommer ikke til at være utro med denne skønne fyr, da vi bor i hver sin ende af landet, men hold kæft han er dejlig at drømme om 
OG for at være helt ærlig, så tvivler jeg på om det overhovedet kunne blive til noget som helt uanset, da han er er meget yngre end mig... han er 20 og jeg er 25....
årh.. jeg ved godt det lyder meget rodet, men der flyver også mange tanker rundt omkring i mit hoved for tiden.