puha hørte lige i nyhederne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

421 visninger
8 svar
0 synes godt om
24. april 2009

SaNiNa

at set svenskpar hvade fået stjålet deres dø fødte barn i et kapel som hvade stået ulåst i 14 dag....

sender alle de varme tanker til dem som jeg kan...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. april 2009

Mormilla

Sanne skriver:

at set svenskpar hvade fået stjålet deres dø fødte barn i et kapel som hvade stået ulåst i 14 dag....

Ej hvor synd!!!
Hvorfor fanden gør folk sådan noget? De må sku ikke være helt normale!!!

Anmeld

24. april 2009

Mira0911

Sanne skriver:

Hvsd ksn dog få folk til det.. Fatter det ikke... gør mig så sur sådan noget... Føler med Forældrene til dette barn...

Anmeld

24. april 2009

Mor.sander

Har også lige set det i nyhederne... Fik myrepatter over det hele... Hvor må det vare være forfærteligt Det er slemt nok at miste sit ufødte barn... Men hvem er dog syg nok til at tage et barnelig...

Mine tanker sendes til de stakkels mennesker!!!

Anmeld

24. april 2009

MetteT

Puha.. Ja jeg så det også, jeg begyndte bare at tude... Hva er det dog en person der har fjernet det..??? Han/Hun må jo ikke være rigtig rask..

Håber så meget det dukker op så familien kan få sagt ordentlig farvel...

Knus Mette

Anmeld

24. april 2009

eliasogmor

hva er det for en verden vi levet i...

sende det varmeste tanker til dem...

Anmeld

24. april 2009

finkedinke

At det overhovedet kan ske er mig fuldstændigt ubegribeligt. Det burde da ikke være nødvendigt at låse døren til kapellet, man forestiller sig da ikke at nogle kan være interesseret i at stjæle lig

Jeg har så ondt af de forældre, at miste et barn må være så forfærdligt men at det skal få sådan en afslutning. Selv om barnet er dødt og bare en krop, ville jeg føle at det var endnu en lidelse for barnet/forældrene der fortjener at kunne lukke dette kapitel på en ordentlig måde.

Berith

Anmeld

24. april 2009

Ny mor

Puha...læste det på nettet i går og blev rigtig berørt. Stakkels, stakkels forældre........det er slet ikke til at holde ud......
Birgitte

Anmeld

24. april 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Uha - får knude i maven af den slags Stakkels STAKKELS mennesker!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.