Se hvad jeg har i vente......

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

389 visninger
5 svar
0 synes godt om
23. april 2009

Tina2

om KUN EN MÅNED!!!!!!!!!!!!!!

De billeder her er fra sidste år... Idag er der kun 1 måned til karneval 2009!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Åhhhha som jeg glæder mig:-) Stod lige og kiggede på vognen idag nede i firmaet, for den skal jo males om, vi skal jo være djævle i år, og jeg fik bare MEGA KRILLER i maven over at det er så SNART!!!!!!!

I burde sgu alle komme op og opleve det engang, he he..... Er bare årets dag for os:-)
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. april 2009

Susan1978

ja.. hvis det er lidt ligesom Loveparade i Berlin..så er det sgu fedt..

jeg tror aldrig i mit liv jeg har oplevet noget lignende..

Gad godt komme og opleve det med jer en dag.

Susan

Anmeld

24. april 2009

Marie;-)

Ja jeg har jo nævnt over for dig flere gange at jeg virkelig godt gad at prøve det!!!!!!! I år har jeg så valgt at løbe 42,2 km dagen efter - så det er nok ikke en god kombi. Men jeg bliver da nødt til at deltage en gang!!!!

Hilsen Marie, med syg Frederik

P.S. Frederik siger "Det er dig Moar" om dit profilbillede. *sss* Men det siger han (og Marcus) også når det er Paris Hilton. *GGGGG* Så tror vist kun at det er det lyse hår! *sss*

Anmeld

24. april 2009

Tina2

Jamen vi må da holde karneval for alle tøserne engang, ha ha!!!!! I vil sgu ikke fortryde;-)

Marie, jeg vil tænke på dig dagen efter, du er sgu da for VILD!!!! Hvor lang tid bruger du på de 42 km?
Den ene af vores ansatte er jo 63 år og løber også marathon... Synes simpelthen hun er så supersej!!!!
Hun har også hjulpet mig med teknik osv nu da jeg gik igang med at løbe:-)

Anmeld

25. april 2009

Marie;-)

Tina2 skriver:

Jamen vi må da holde karneval for alle tøserne engang, ha ha!!!!! I vil sgu ikke fortryde;-)

Marie, jeg vil tænke på dig dagen efter, du er sgu da for VILD!!!! Hvor lang tid bruger du på de 42 km?
Den ene af vores ansatte er jo 63 år og løber også marathon... Synes simpelthen hun er så supersej!!!!
Hun har også hjulpet mig med teknik osv nu da jeg gik igang med at løbe:-)

JA så er jeg sgu klar! :-)

Jammen sidste år havde jeg løbetrænet i et år og løb det på 4 timer og 12 min. FED oplevelse!!

Nu kunne jeg jo godt tænke mig at komme under 4 timer, men ved ikke om det er realistisk denne gang. Dog løb jeg et ½maraton i søndags på 1 time og 45 min (4 min og 58 sek. pr. km)!! :-))) Så helt urealistisk er det jo ikke!

Den 10. maj skal jeg løbe iform kvindeløb 10 km - der håber jeg også at lave en ny personlig rekord. ;-)

Sejt at du er kommet så godt i gang!! :-))))

Anmeld

26. april 2009

Tina2

Vildt sejt!!!!

Min kollega løber det vist på 5 timer og 15 min... Hun er nu også 63 år, så ret sejt gået:-)

Er glad for jeg er kommet igang, men har nu ikke marathon som mål, he he......

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.