Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg er TOTAL ide forladt til noget aftensmad til i aften...
Nogen som har en GOD ide?
Må gerne være BILLIGT, NEMT og HURTIGT - og som en dreng på 18 måneder gider spise
Krams Rikke
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Fru.Mäes <3 skriver: Jeg er TOTAL ide forladt til noget aftensmad til i aften... Nogen som har en GOD ide? Må gerne være BILLIGT, NEMT og HURTIGT - og som en dreng på 18 måneder gider spise Krams Rikke
Chili sin/con carne - evt. uden chili sundt, billigt, nemt.
NAM NAM, sidder her og bliver helt sulten
Har aldrig smagt Chili con carne - så tør ikke lave det.. Er det ikke med bønner
Grovpasta og tomatsovs
Tomatsovs:
Hak løg i små stykker, steg dem til de er bløde (I olivenolie)
Hak hvidløg og kom det i
Tilsæt en dåse flåede hakkede tomater
Kom frisk basilikum i eller tørret
Smag til med salt og peber
tarkoflen skriver: Velkommen i klubben, heldigvis er der nogle søde piger herinde, der er kommet med gode forslag til hvad jeg skulle lave med mine kyllingeinderfiletter som jeg har taget op
Velkommen i klubben, heldigvis er der nogle søde piger herinde, der er kommet med gode forslag til hvad jeg skulle lave med mine kyllingeinderfiletter som jeg har taget op
Jeg GAD ikke tage noget op i dag - for synes ikke lige det der vare i fryseren tiltalte mig i dag - vi er ved at være temmelig kød fattig!!
Og synes ikke LIGE vi skulle have oksesteg på 2 kg. i dag
Fru.Mäes <3 skriver: Jeg GAD ikke tage noget op i dag - for synes ikke lige det der vare i fryseren tiltalte mig i dag - vi er ved at være temmelig kød fattig!! Og synes ikke LIGE vi skulle have oksesteg på 2 kg. i dag
Hvad med kartoffel-porresuppe med Bacon. Her skal du bruge 4 ingredienser plus salt og peber (og evt. boullion)
Ja det kender jeg alt for godt
Tror vi tager en tur på sunset idag .. Eller take away
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128