Sidste vækstscanning i dag.. Er godt nok spændt..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

422 visninger
3 svar
0 synes godt om
30. maj 2012

Mine3hjertebørn

Jah så skal vi til den sidste vækstscanning i dag (i hvert fald hvis ikke jeg går over tid)

Er meget spændt på hvad resultatet bliver i dag, da det jo virkede så underligt det hele sidste gang, og jeg absolute ikke bryder mig om den læge sidst, så håber også det er en anden læge.

Han har jo hele tiden lagt mellem -28 og -22% for lille, men sidst var den jo pludselig på -14%, så det var noget af et spring, og det virkede som sådan nogle sjuskede målinger.

Er meget spændt på om vi får meldingen, at jeg skal sættes i gang inden termin, eller bare skal gå til jeg selv føde.

Håber lidt de vil tjekke min livmoderhals, da jeg her i pinsen har haft mange slemme snyde veer, og i nat vågnede allerede halv 4 fordi jeg havde den mærkeligste uro i hele kroppen.. (Præcis som fødslen med min datter startede)

Så nu må klokken godt snart blive 13.50

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. maj 2012

Team Putte

Mine3hjertebørn skriver:

Jah så skal vi til den sidste vækstscanning i dag (i hvert fald hvis ikke jeg går over tid)

Er meget spændt på hvad resultatet bliver i dag, da det jo virkede så underligt det hele sidste gang, og jeg absolute ikke bryder mig om den læge sidst, så håber også det er en anden læge.

Han har jo hele tiden lagt mellem -28 og -22% for lille, men sidst var den jo pludselig på -14%, så det var noget af et spring, og det virkede som sådan nogle sjuskede målinger.

Er meget spændt på om vi får meldingen, at jeg skal sættes i gang inden termin, eller bare skal gå til jeg selv føde.

Håber lidt de vil tjekke min livmoderhals, da jeg her i pinsen har haft mange slemme snyde veer, og i nat vågnede allerede halv 4 fordi jeg havde den mærkeligste uro i hele kroppen.. (Præcis som fødslen med min datter startede)

Så nu må klokken godt snart blive 13.50

Hvis han er for lille er det så ik dumt at blive sat i gang før tid?

Eller er det for at sikre at han rent faktisk får den næring han skal?

Hepper på alt ser godt ud og lillemanden har det godt

Anmeld

30. maj 2012

Mine3hjertebørn

Team Putte skriver:

Hvis han er for lille er det så ik dumt at blive sat i gang før tid?

Eller er det for at sikre at han rent faktisk får den næring han skal?

Hepper på alt ser godt ud og lillemanden har det godt

Hvis bebserne er for små, får man somregel ikke lov at gå over termin, da moderkagen svækkes derefter, og ikke producerer nok næring.. I nogle tilfælde

Tusind tak, er rigtig spændt

Anmeld

30. maj 2012

Team Putte

Mine3hjertebørn skriver:

Hvis bebserne er for små, får man somregel ikke lov at gå over termin, da moderkagen svækkes derefter, og ikke producerer nok næring.. I nogle tilfælde

Tusind tak, er rigtig spændt

Se det vidste jeg ik

Kan godt forstå du er spændt, nu er der heller ik længe til

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.