Urin??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

410 visninger
6 svar
0 synes godt om
30. maj 2012

msmukke

Hej piger..

Er der nogen af jer der har oplevet at jeres urin lugter meget meget kraftig? Ved godt det lyder ulækkert, men det er virkelig slemt.
Jeg er i dag 30+5.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. maj 2012

frk-stoltze

Det gør mit også, og specielt hvis jeg ikk lige har druknet nok vand:/

Men alle mine urinprøver har været negative, så tror bare det er normalt som gravid;-)

Anmeld

30. maj 2012

pemiro

msmukke skriver:

Hej piger..

Er der nogen af jer der har oplevet at jeres urin lugter meget meget kraftig? Ved godt det lyder ulækkert, men det er virkelig slemt.
Jeg er i dag 30+5.

Det gør mit også, specielt om morgenen.. Jeg har ikke haft noget som helst med min urin gennem graviditeten.
jeg tror det er fordi man udskiller mange flere affaldsstoffer, og specielt her til sidst.. Du skal jo regne med det ikke kun er dine der kommer ud, men også babys

Anmeld

30. maj 2012

msmukke

Synes bare jeg drikker så meget vand lige for tiden, i denne varme, men stadig er det voldsomt. Må se et par dage an og håbe det går væk

Anmeld

30. maj 2012

Ciss

Hvis du er i tvivl eller der også er lidt ubehag så bør du lige få urinen testet, så der ikke er en infektion.... Det kan godt give kraftig lukt.

Anmeld

30. maj 2012

msmukke

Ciss skriver:

Hvis du er i tvivl eller der også er lidt ubehag så bør du lige få urinen testet, så der ikke er en infektion.... Det kan godt give kraftig lukt.

Jeg har haft blærerbetændelse rigtig mange gange, mens synes ikke der er de samme gener denne gang. Synes heller ikke mit urin har lugtet så meget før. Og det er desværre ikke kun Om morgenen det lugter

Anmeld

30. maj 2012

Ciss

msmukke skriver:

Jeg har haft blærerbetændelse rigtig mange gange, mens synes ikke der er de samme gener denne gang. Synes heller ikke mit urin har lugtet så meget før. Og det er desværre ikke kun Om morgenen det lugter

Har du ændret kosthold? Det kan jo have noget at sige. Ellers ville jeg lige få det kontrolleret. Det tager jo bare to minutter, og så slipper man at spekulere mere på det, og skuller der være et eller andet, så får man i hvert fald besked.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.