Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Som overskriften lyder så synes jeg allerede at min mave er sunket en lille smule her i uge 33. Kan det virkelig passe allerede eller er det synsbedrag?
Nogen der vil dele deres erfaringer?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
projekt-ønskebarn skriver: Som overskriften lyder så synes jeg allerede at min mave er sunket en lille smule her i uge 33. Kan det virkelig passe allerede eller er det synsbedrag? Nogen der vil dele deres erfaringer?
Tror vi er nød til at se billeder!! Måske baby er ved at sætte sig fast eller på anden måde flytte rundt derinde? Vh stine
Det første billede er fra i mandags og det andet har jeg lige taget. Hvad syns du?
Jeg syns også den hænger lidt , men det gør min også .. Jeg er kun i uge 22 .. Tror de ligger og roder rundt derinde .. Er ret sikker på det er ganske normalt
Tak for dit svar
Ja, det synes jeg nemlig også og har tilmed fået lidt af min talje igen Ja satser også på at det er helt normalt, synes alligevel bare at det var noget tidligt, men du er jo så endnu tidligere på den
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128