Maven sunket allerede i uge 33?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

994 visninger
4 svar
0 synes godt om
30. maj 2012

projekt-ønskebarn

Som overskriften lyder så synes jeg allerede at min mave er sunket en lille smule her i uge 33. Kan det virkelig passe allerede eller er det synsbedrag? 

Nogen der vil dele deres erfaringer?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. maj 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
projekt-ønskebarn skriver:

Som overskriften lyder så synes jeg allerede at min mave er sunket en lille smule her i uge 33. Kan det virkelig passe allerede eller er det synsbedrag? 

Tror vi er nød til at se billeder!! Måske baby er ved at sætte sig fast eller på anden måde flytte rundt derinde? Vh stine

Anmeld

30. maj 2012

projekt-ønskebarn

Det første billede er fra i mandags og det andet har jeg lige taget. Hvad syns du?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

30. maj 2012

morethanperfect

projekt-ønskebarn skriver:

Jeg syns også den hænger lidt , men det gør min også .. Jeg er kun i uge 22 .. Tror de ligger og roder rundt derinde .. Er ret sikker på det er ganske normalt

Anmeld

30. maj 2012

projekt-ønskebarn

Tak for dit svar 

Ja, det synes jeg nemlig også og har tilmed fået lidt af min talje igen Ja satser også på at det er helt normalt, synes alligevel bare at det var noget tidligt, men du er jo så endnu tidligere på den

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.