weee, dagen idag er længe ventet!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. maj 2012

MorDk

Uhhh STOR dag!!! Så er det bare igang med en sexe og gøre rent. Det gjorde vi... og jeg fødte 2 dage før termin!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. maj 2012

Muhmi

Tusind tak, for denne dejlige besked! Håber du har fået mine mens smerter lidt mere op og kører..

Jeg har sovet okay i nat, dog med afbrydelser.. Så lige nu er jeg i hvert fald ikke træt!

Dobbelt...  

Anmeld

30. maj 2012

Muhmi

Guldimaven skriver:

Tusind tak, for denne dejlige besked! Håber du har fået mine mens smerter lidt mere op og kører..

Jeg har sovet okay i nat, dog med afbrydelser.. Så lige nu er jeg i hvert fald ikke træt!

Det var så lidt!! Det bliver jo helt fantalastisk

Det er godt for du skal jo bruge din energi til noget meget vigtigt lige om snart Masser af lure og hyggen om dig selv... Tag ud og spise, der kan godt gå lidt før det sker igen

Anmeld

30. maj 2012

Guldimaven

MorDk skriver:

Uhhh STOR dag!!! Så er det bare igang med en sexe og gøre rent. Det gjorde vi... og jeg fødte 2 dage før termin!!!

Vi sexsede mandag aften, og siden da har jeg haft de her mens smerter on and off, hvor at før vi sexsede havde jeg ingen tegn.. Så det har da givet lidt!

Anmeld

30. maj 2012

Guldimaven

Muhmi skriver:

Det var så lidt!! Det bliver jo helt fantalastisk

Det er godt for du skal jo bruge din energi til noget meget vigtigt lige om snart Masser af lure og hyggen om dig selv... Tag ud og spise, der kan godt gå lidt før det sker igen

Ja, det rigtig..

Ved ikke om vi kommer ud og spise, men tror vi tager på tur idag.. Shopping! det kan være det kan sætte gang i noget mere!

Anmeld

30. maj 2012

Muhmi

Guldimaven skriver:

Ja, det rigtig..

Ved ikke om vi kommer ud og spise, men tror vi tager på tur idag.. Shopping! det kan være det kan sætte gang i noget mere!

Jaaaah, shopping skal nok sætte skub i tingene... Og læste lige at det havde hjulpet lidt at i sexede, så må i til det igen

Ligemeget hvad, så har du aldrig været tættere på at skulle blive mor end du er LIGE NU... Mmm... Det bliver så hyggeliiigt Bliver helt skruk igen hahaha

Anmeld

30. maj 2012

Guldimaven

Muhmi skriver:

Jaaaah, shopping skal nok sætte skub i tingene... Og læste lige at det havde hjulpet lidt at i sexede, så må i til det igen

Ligemeget hvad, så har du aldrig været tættere på at skulle blive mor end du er LIGE NU... Mmm... Det bliver så hyggeliiigt Bliver helt skruk igen hahaha

Ja, overvejer godt nok også lige en omgang mere!!

Nej det er vildt, men puuuha utålmodigheden den nager mig meget.. Det er bare som om at jo tættere man kommer på, jo mere kan man bare slet ikke vente.

Hehe, så må i da også på den igen!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.