EKSTREM kvalme og skal ud og flyve om 8 timer!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.180 visninger
5 svar
0 synes godt om
29. maj 2012

Star88

Jeg er i den heldige OG uheldige situation, at jeg er gravid. Og når jeg siger uheldig, så er det fordi jeg siden torsdag har lidt af dårlig mave og lidt kvalme- Dog ikke noget jeg ikke ku holde ud, MEN her i morges skal jeg lige love for, at det ændredes sig... Jeg har haft diarré og nu har jeg ekstrem meget kvalme og feber. Jeg kan INTET spise, prøver ihærdigt at spise bare en halv banan og lidt kiks, men det siger maven nej tak til. Jeg er begyndt at drikke saft og endda Cola, selvom jeg normalt ikke drikker sådan noget..Jeg har været hos vagtlægen, som mener, at det er min graviditet, der driller mit system.. Er der mon nogen herinde, der har prøvet eller er igang med at prøve det ligesom jeg og evt. har nogle råd, de kan dele ud af?

Jeg synes godt nok det er hårdt og jeg kan slet ikke klare tanken om at skulle på ferie i morgen tidlig og flyve i 4 timer; Pyha... Har faktisk overvejet bare at blive hjemme...

Øv øv øv øv at være gravid lige nu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2012

AnnaK89

Kan det evt. være noget du har spist? 

Jeg har haft madforgiftning i denne graviditet - det var både kvalme, diarre og feber. 

Fik du tjekket dit CRP-tal (infektionstal)?

Anmeld

12. juni 2012

Star88

Jeg beklager, jeg først har svaret nu. Jeg tog til vagtlægen, men alt så fint ud. Jeg lider stadig af det, så jeg tror desværre bare, at det er grundet graviditeten. Øv øv.

Anmeld

12. juni 2012

FamilenStorm

Star88 skriver:

Jeg beklager, jeg først har svaret nu. Jeg tog til vagtlægen, men alt så fint ud. Jeg lider stadig af det, så jeg tror desværre bare, at det er grundet graviditeten. Øv øv.

Har du prøvet lidt revet æble? Det plejer at hjælpe her..

Mod min graviditetskvalme har saltlakrids, knækbrød med kanel og appesin hjulpet mig..

Håber du når at finde det der hjælper dig..

Rigtig meget god bedring.. Og god ferie..

Hov.. Hvis jeg vil dig, vil jeg lige købe nogle lactocare og tage med på ferie, De hjælper på mavens balance og er rigtig gode når man er udlands..

Anmeld

12. juni 2012

Camilla30

Hej  Først og fremmest vil jeg sige, at jeg føler med dig, jeg kender fornemmelsen og har selv været ude at flyve for nylig med meget kvalme + opkast på turen, dog fløj jeg kun 45 min Aalborg-København og ikke 4 timer som du skal. Jeg vil anbefale at du lige siger til flyets kabinepersonale hvordan du har det, inden I letter, så kan det være de vil være lidt large med at lade dig være på toilettet meds I flyver mv. ellers har cola, appelsin og tyggegummi med stærk mint + tyrkisk peber hjulpet en lille smule hos mig, men har dog ikke fundet nogen som helst mirakelkur og bræk og kvalme lever fortsat i bedste velgående her 12+4. Håber du får en god tur trods alt!

Anmeld

29. juni 2012

Star88

Jeg kom heldigvis igennem flyveturen både ud og hjem, dog med ekstrem meget kvalme. Det gjorde desværre, at jeg ikke nød ferien til fulde som hvis jeg havde været kvalmefri

Jeg er nu 10+2 og lider stadig af kvalme, men dog ikke så slem som da vi skulle på ferie. Jeg føler virkelig med jer/dem, der stadig er meget dårlige.

Jeg har købt nogle graviditetsbolsjer, der hedder: Preggie drops, som virkelig har hjulpet med toppen af min morgenkvalme. Derudover så har akupunktur og zoneterapi også hjulpet mig, sådan så min kvalme er til at holde ud. Selvfølgelig har jeg dage, hvor den er ekstrem, men det er slet ikke som før. Jeg kan varmt anbefale jer at prøve disse hjælpemidler  

Vil også lige spørge jer om noget, nu når jeg har jer:

Hvornår begyndte I at tage på i forbindelse med jeres graviditet? For jeg synes min mave er begyndt at blive lidt større og jeg føler mig også oppustet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.