8 dage over tid - negativ test

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.966 visninger
9 svar
0 synes godt om
29. maj 2012

mariehønen

Jeg er 32 år, har ikke tidligere været gravid. Er nu gået 8 dage over tid, og ingen tegn på mens er på vej. Har taget flere tests, der alle viser negativ. Jeg har ondt i lænd og føler mig træt, ellers ingen symptomer. Nogen der har erfaring med først at kunne teste positivt sent? Min mens har ellers altid været meget præcis. Vi er ikke i skarp træning endnu, så jeg har ikke taget ægløsningstest mv.

Så nu vil jeg gerne høre fra erfarne mødre, der først kunne teste positivt sent???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2012

Princesspigen

mariehønen skriver:

Jeg er 32 år, har ikke tidligere været gravid. Er nu gået 8 dage over tid, og ingen tegn på mens er på vej. Har taget flere tests, der alle viser negativ. Jeg har ondt i lænd og føler mig træt, ellers ingen symptomer. Nogen der har erfaring med først at kunne teste positivt sent? Min mens har ellers altid været meget præcis. Vi er ikke i skarp træning endnu, så jeg har ikke taget ægløsningstest mv.

Så nu vil jeg gerne høre fra erfarne mødre, der først kunne teste positivt sent???

jeg er ikke erfaren mor endnu da jeg venter min første..

men jeg var næsten 2 uger over tid før jeg testede positiv..

så tror ummidlbart det er ret normalt..

Anmeld

30. maj 2012

mariehønen

Kære princesspigen,

Mange tak for dit indlæg! Så er der håb endnu Testede du negativt indtil da, eller tog du første test på det tidspunkt?

Anmeld

30. maj 2012

mariehønen

Princesspigen skriver:

jeg er ikke erfaren mor endnu da jeg venter min første..

men jeg var næsten 2 uger over tid før jeg testede positiv..

så tror ummidlbart det er ret normalt..

Kære princesspigen,

Mange tak for dit indlæg! Så er der håb endnu - det glæder mig rigtigt meget  Testede du negativt indtil da, eller tog du første test på det tidspunkt (altså efter 2 uger)?

Anmeld

30. maj 2012

Levi&LilysMor

mariehønen skriver:

Hm... altså... jeg havde min sidste mens juleaften 2010 og i januar 2011 testede jeg negativ 2 gange, men d 4 feb. 2011 havde jeg en bragende positiv test i hånden

Anmeld

30. maj 2012

mariehønen

LevisMor skriver:

Hm... altså... jeg havde min sidste mens juleaften 2010 og i januar 2011 testede jeg negativ 2 gange, men d 4 feb. 2011 havde jeg en bragende positiv test i hånden

Tak, LevisMor   Det glæder mig at høre, at der er håb endnu. Det er bare vildt frustrerende at gå i denne uvished...

Jeg testede negativt igen i morges  (er nu 9 dage forsinket).

Men jeg krydser fingre for, at jeg er lige så heldig som dig og Princesspigen.

Anmeld

30. maj 2012

Flødebollen

mariehønen skriver:

Tak, LevisMor   Det glæder mig at høre, at der er håb endnu. Det er bare vildt frustrerende at gå i denne uvished...

Jeg er også over tid og tester negativt..

Hm. Håber da det er fordi jeg også først kan teste sent

Anmeld

30. maj 2012

Princesspigen

mariehønen skriver:

Kære princesspigen,

Mange tak for dit indlæg! Så er der håb endnu - det glæder mig rigtigt meget  Testede du negativt indtil da, eller tog du første test på det tidspunkt (altså efter 2 uger)?

jeg testede efter en uge - negativ

testede igen efter 1½ uge os engativ

og testede så igen 2 uger over tid og så vupti, positiv

og samme slaks test hele tiden, fra samme pakke..

nogle er langsommere til at teste positiv end andre..

Anmeld

30. maj 2012

Levi&LilysMor

mariehønen skriver:

Ventetiden kan være slem ja

Anmeld

30. maj 2012

mariehønen

LevisMor skriver:

Ventetiden kan være slem ja

Mange tak for din støtte

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.