Han har friet!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. maj 2012

Maja_4000

Nej , hvor romantisk !!

TILLYKKE  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2012

Bruus

WOW hvor er det en fantatsisk historie og romantisk måde at fri på  Hvor ser I bare søde ud sammen!!! Stort tillykke med den nye titel 

Anmeld

29. maj 2012

Mor-til-asta-09

Nadia Maya skriver:

Min kæreste mand har friet, på den mest romantiske måde

Han overraskede med at komme hjem onsdag morgen og sagde vi skulle på tur. Han havde fået passet pigerne og jeg skulle ikke bekymre mig om noget som helst, bare pakke nogle ting.

Vi kører til Nordjylland, og lander på Vraa slot. Der får vi det smukkeste værelse, hvor vi skal være natten over. Vi hygger, drikker champange og går en tur på stranden. Aftenen står på 3 retters gourmet menu.
Vi går meget mætte i seng

Dagen efter står vi stille op til lækkert brunchbord. Vi tager op til Skagen og går en tur ud på . Vi ser en masse rovfugle (Vi har noget med fugle sammen, især ørne).
Vi spiser lidt frokost og kører så videre.
Han stopper så ind ved Ørnereservatet i Skagen, og fortæller at han har bestilt en privatopvisning.. Så vi sætter os til rette, og opvisningen begynder.
Først en vandrefalk.
Derefter kommer der en afrikansk sortørn og flyver helt ned på siden af os, hvor den lander 30 cm, fra mig. og rundt om dens fod, er der fastspændt den smukkeste ring. Manden falder på knæ og vi bliver nu forlovet

Det er så fantastisk - og her lidt billeder

Ej hvor romantisk.

Lige sådan som alle gerne vil fries til

Anmeld

29. maj 2012

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Sikke en dejlig måde, at blive friet til

Anmeld

29. maj 2012

Muffin_girl

Nej hvor er det dog romantisk !!! 

Anmeld

29. maj 2012

Dot D

Det er sørme romantik på højt plan...

Tillykke med det, og tillykke med den dejlige og betænksomme mand, det er enhver kvindes drøm

Anmeld

31. maj 2012

Carl-Emil's mor

Nadia Maya skriver:

Min kæreste mand har friet, på den mest romantiske måde

Han overraskede med at komme hjem onsdag morgen og sagde vi skulle på tur. Han havde fået passet pigerne og jeg skulle ikke bekymre mig om noget som helst, bare pakke nogle ting.

Vi kører til Nordjylland, og lander på Vraa slot. Der får vi det smukkeste værelse, hvor vi skal være natten over. Vi hygger, drikker champange og går en tur på stranden. Aftenen står på 3 retters gourmet menu.
Vi går meget mætte i seng

Dagen efter står vi stille op til lækkert brunchbord. Vi tager op til Skagen og går en tur ud på . Vi ser en masse rovfugle (Vi har noget med fugle sammen, især ørne).
Vi spiser lidt frokost og kører så videre.
Han stopper så ind ved Ørnereservatet i Skagen, og fortæller at han har bestilt en privatopvisning.. Så vi sætter os til rette, og opvisningen begynder.
Først en vandrefalk.
Derefter kommer der en afrikansk sortørn og flyver helt ned på siden af os, hvor den lander 30 cm, fra mig. og rundt om dens fod, er der fastspændt den smukkeste ring. Manden falder på knæ og vi bliver nu forlovet

Det er så fantastisk - og her lidt billeder

kan du ikke lave en klon jeg kunne VIRKELIG godt bruge sådan en mand...

kæmpe stort tillykke med det

Anmeld

31. maj 2012

Troldemommi

Hold da op et fantastisk frieri :-)

Stort Tillykke

Monica

Anmeld

31. maj 2012

MortilElias2010

Wow! Blev meget rørt af din beskrivelse og billederne! I ser fantastiske ud sammen, helt perfekt! Hjertevarmt tillykke 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.