Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Nej , hvor romantisk !!
TILLYKKE
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
WOW hvor er det en fantatsisk historie og romantisk måde at fri på Hvor ser I bare søde ud sammen!!! Stort tillykke med den nye titel
Nadia Maya skriver: Min kæreste mand har friet, på den mest romantiske måde Han overraskede med at komme hjem onsdag morgen og sagde vi skulle på tur. Han havde fået passet pigerne og jeg skulle ikke bekymre mig om noget som helst, bare pakke nogle ting.Vi kører til Nordjylland, og lander på Vraa slot. Der får vi det smukkeste værelse, hvor vi skal være natten over. Vi hygger, drikker champange og går en tur på stranden. Aftenen står på 3 retters gourmet menu.Vi går meget mætte i seng Dagen efter står vi stille op til lækkert brunchbord. Vi tager op til Skagen og går en tur ud på . Vi ser en masse rovfugle (Vi har noget med fugle sammen, især ørne).Vi spiser lidt frokost og kører så videre.Han stopper så ind ved Ørnereservatet i Skagen, og fortæller at han har bestilt en privatopvisning.. Så vi sætter os til rette, og opvisningen begynder. Først en vandrefalk. Derefter kommer der en afrikansk sortørn og flyver helt ned på siden af os, hvor den lander 30 cm, fra mig. og rundt om dens fod, er der fastspændt den smukkeste ring. Manden falder på knæ og vi bliver nu forlovet Det er så fantastisk - og her lidt billeder
Min kæreste mand har friet, på den mest romantiske måde Han overraskede med at komme hjem onsdag morgen og sagde vi skulle på tur. Han havde fået passet pigerne og jeg skulle ikke bekymre mig om noget som helst, bare pakke nogle ting.Vi kører til Nordjylland, og lander på Vraa slot. Der får vi det smukkeste værelse, hvor vi skal være natten over. Vi hygger, drikker champange og går en tur på stranden. Aftenen står på 3 retters gourmet menu.Vi går meget mætte i seng Dagen efter står vi stille op til lækkert brunchbord. Vi tager op til Skagen og går en tur ud på . Vi ser en masse rovfugle (Vi har noget med fugle sammen, især ørne).Vi spiser lidt frokost og kører så videre.Han stopper så ind ved Ørnereservatet i Skagen, og fortæller at han har bestilt en privatopvisning.. Så vi sætter os til rette, og opvisningen begynder. Først en vandrefalk. Derefter kommer der en afrikansk sortørn og flyver helt ned på siden af os, hvor den lander 30 cm, fra mig. og rundt om dens fod, er der fastspændt den smukkeste ring. Manden falder på knæ og vi bliver nu forlovet Det er så fantastisk - og her lidt billeder
Ej hvor romantisk.
Lige sådan som alle gerne vil fries til
Sikke en dejlig måde, at blive friet til
Nej hvor er det dog romantisk !!!
Det er sørme romantik på højt plan...
Tillykke med det, og tillykke med den dejlige og betænksomme mand, det er enhver kvindes drøm
kan du ikke lave en klon jeg kunne VIRKELIG godt bruge sådan en mand...
kæmpe stort tillykke med det
Hold da op et fantastisk frieri :-)
Stort Tillykke
Monica
Wow! Blev meget rørt af din beskrivelse og billederne! I ser fantastiske ud sammen, helt perfekt! Hjertevarmt tillykke
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128