Det kunne også være en mulighed

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

939 visninger
10 svar
0 synes godt om
29. maj 2012

An&Jo

Jeg fik snakket med dagplejeren om vores flytning idag, for hun skulle jo vide det, også selvom det gjorde rigtig ondt på mig at fortælle det..
Hun blev rigtig ked af det, for hun er SÅ glad for Johannes, og hun synes han er sådan en dejlig dreng..

MEN så kom vi jo til at snakke om at min friplads jo ryger ved at jeg flytter sammen med kæresten, og jeg nu skal til at betale fuld institution, og derfor kunne det være at kommunen var med på at vi lod Johannes blive hos hende indtil ihvertfald efter jul, og så på det tidspunkt rykkede ham i børnehave..
Jeg skal jo alligevel forbi hende hver dag næsten for at køre i skole, så det ville ikke blive en omvej, og vi kan i forvejen risikere at komme til at køre langt for en dagplejeplads hvis der ikke var plads i vuggestuen..

Men er der nogen herinde der har prøvet at have dagplejeplads i en anden kommune end den man tilhører??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2012

PernilleogLouis

Jeg arbejder i Vg og der har vi børn fra andre kommuner - det kan sagtens lade sig gøre men det koster bare ekstra så mon ik det er det samme i dp

Anmeld

29. maj 2012

An&Jo

kicha skriver:

Jeg arbejder i Vg og der har vi børn fra andre kommuner - det kan sagtens lade sig gøre men det koster bare ekstra så mon ik det er det samme i dp

hvor meget ekstra skal man regne med at det koster??

Anmeld

29. maj 2012

PernilleogLouis

Det er forskelligt fra kommune til kommune så jeg ville ringe og spørge. Jeg ved dog at det kan være meget dyrt

Anmeld

29. maj 2012

An&Jo

kicha skriver:

Det er forskelligt fra kommune til kommune så jeg ville ringe og spørge. Jeg ved dog at det kan være meget dyrt

øv, så er det jo nok ikke en mulighed alligevel..

Anmeld

29. maj 2012

PernilleogLouis

An&Jo skriver:

øv, så er det jo nok ikke en mulighed alligevel..

Kan være du er heldig det ik er så dyrt imellem de kommuner du bor i

Anmeld

29. maj 2012

An&Jo

kicha skriver:

Kan være du er heldig det ik er så dyrt imellem de kommuner du bor i

Jaa, men tvivler på at det er "få" penge vi snakker om..

Vi skal bo i jammerbugt, men ville jo gerne han blev ved hende herude i Nørresundby

Anmeld

29. maj 2012

louise8723

Selvom i flytter sammen kan du jo stadig få tilskud til dp..

Anmeld

29. maj 2012

An&Jo

louise4060 skriver:

Selvom i flytter sammen kan du jo stadig få tilskud til dp..

Niksen det kan jeg ikke..

Han tjener for meget til at jeg kan få noget, vi har boet sammen før, og der tjente han mindre end han gør nu, og der kunne jeg ikke få noget tilskud..
Så det er på min regning fuldt ud, men det gør nu heller ikke noget..

Anmeld

29. maj 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
An&Jo skriver:

Niksen det kan jeg ikke..

Han tjener for meget til at jeg kan få noget, vi har boet sammen før, og der tjente han mindre end han gør nu, og der kunne jeg ikke få noget tilskud..
Så det er på min regning fuldt ud, men det gør nu heller ikke noget..

Men så sparer du jo de penge i andre udgifter

Håber for dig, I kan beholde jeres dp. Det ville da være rart for ham at have noget "gammelt" at holde fast i, når nu I også skal flytte mm.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.