what to do.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

397 visninger
6 svar
0 synes godt om
29. maj 2012

Anonym trådstarter

Jeg har lige haft besøg af Sundhedsplejersken og hun nævner under 'selve besøget' at hun flere gange har lagt mærke til at min datter, virker meget usikker. Hun fik forleden lov til at fuldføre en marto meo - hvor jeg filmede min datter og Sundhedsplejersken sammen - da hun skulle blive dygtiger - nævner hun bla. At på videoen har min datter det med at forsvinde lidt ind i sig selv. Og har tildens til at blive bange for bevægelser og hosten.. Om hun havde været udsat for noget voldsomt, siger vi at det har hun ikke! så spørg min sp, hvordan jeg har det - jeg fortæller så at jeg selvfølgelig er mærket igennem min egen omsorgssvigede barndom - og føler livet kun vil mig ondt, og jeg ingen mod har i forhold til min selvtillid er så langt nede - og har svært ved at have tillid til andre. Og jeg i længere perioder har overvejet selvmord, da jeg har det så dårligt, i fórhold til den jeg er.. Og mærker jeg er blevet udsat for noget engang. Sp mener jeg skal have noget hjælp - for det vil gå ud over min datter - og hun vil tage fat i min sagsbehandler - så vi kan give mig støtte i forhold til datteren og mig selv..... nu sidder jeg så med en grum følelse af had i forhold til, hvad der vil ske ):? om det vil påvirke at min datter kan bo hjemme? hun sagde at der skulle hjælp på til mig, så min datter ik sku mærkes mere af det - og dagplejemoderen sku informeres om at der sku tages ekstra hensyn til hende

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2012

Maise86

Tag imod hjælpen med åbne arme selvom det måske ikke bliver en nem rejse. Hvis du er åben for hjælpen er jeg sikker på at det nok skal gå alt sammen. Du kommer ud på den anden side, klogere og stærkere.

Du skal ikke være bange for at din datter ikke kan bo hjemme. Jeg er sikker på at de havde informeret dig hvis de gik i de tanker!

Anmeld

29. maj 2012

morethanperfect

Anonym skriver:

Jeg har lige haft besøg af Sundhedsplejersken og hun nævner under 'selve besøget' at hun flere gange har lagt mærke til at min datter, virker meget usikker. Hun fik forleden lov til at fuldføre en marto meo - hvor jeg filmede min datter og Sundhedsplejersken sammen - da hun skulle blive dygtiger - nævner hun bla. At på videoen har min datter det med at forsvinde lidt ind i sig selv. Og har tildens til at blive bange for bevægelser og hosten.. Om hun havde været udsat for noget voldsomt, siger vi at det har hun ikke! så spørg min sp, hvordan jeg har det - jeg fortæller så at jeg selvfølgelig er mærket igennem min egen omsorgssvigede barndom - og føler livet kun vil mig ondt, og jeg ingen mod har i forhold til min selvtillid er så langt nede - og har svært ved at have tillid til andre. Og jeg i længere perioder har overvejet selvmord, da jeg har det så dårligt, i fórhold til den jeg er.. Og mærker jeg er blevet udsat for noget engang. Sp mener jeg skal have noget hjælp - for det vil gå ud over min datter - og hun vil tage fat i min sagsbehandler - så vi kan give mig støtte i forhold til datteren og mig selv..... nu sidder jeg så med en grum følelse af had i forhold til, hvad der vil ske ):? om det vil påvirke at min datter kan bo hjemme? hun sagde at der skulle hjælp på til mig, så min datter ik sku mærkes mere af det - og dagplejemoderen sku informeres om at der sku tages ekstra hensyn til hende

Tag i mod alt den hjælp du kan få . Virkelig .. ! 

Håber du får det bedre 

Anmeld

29. maj 2012

Anonym trådstarter

Maise86 skriver:

Tag imod hjælpen med åbne arme selvom det måske ikke bliver en nem rejse. Hvis du er åben for hjælpen er jeg sikker på at det nok skal gå alt sammen. Du kommer ud på den anden side, klogere og stærkere.

Du skal ikke være bange for at din datter ikke kan bo hjemme. Jeg er sikker på at de havde informeret dig hvis de gik i de tanker!

ja det er jeg også sikker på. Det er bare rigtigt hårdt - og skal lige komme mig ovenpå alle de tårer der har trillet ned af min kind. Og min sp var utrolig god til at lytte og være forstående. Men efter snakken sad der en lille klump i halsen.. for tænk hvis de overvejede fjerne hende...!

jeg tager imod al den hjælp de overhovedet kan tilbyde mig. Jeg vil på intet tidspunkt, sige nej! men det skær i mit hjerte, at min lille pige mærker på mor her har det så dårligt, og selv blir en lille følsom pige - hun er kun 10 mdr. Åh jøsses-

Anmeld

29. maj 2012

Anonym trådstarter

morethanperfect skriver:

Tag i mod alt den hjælp du kan få . Virkelig .. ! 

Håber du får det bedre 

gør jeg også gør mig bare utrolig bekymret og ked, når min lille pige på blot 10 mdr - mærker mors angst og selv får det sådan

Anmeld

29. maj 2012

morethanperfect

Anonym skriver:

gør jeg også gør mig bare utrolig bekymret og ked, når min lille pige på blot 10 mdr - mærker mors angst og selv får det sådan

De mærker alt de små størrelser .. Selv hvis man bare har en dårlig dag , blir de sure og irriterede ..

Det er ikke sikkert hun selv får det på den måde . 

Anmeld

29. maj 2012

LR85

Hvor er det dog dejligt at du har en sundhedsplejerske der er så dygtig og kompetent a hun kan se sådanne ting og gerne vil hjælp jer begge. 

Selvfølgelig skal du sige ja til hjælpen og samarbejde, det vil gøre det hele væsentlig nemmere for alle. 

Og tænk a blive tilbudt den professionelle hjælp til a kunne gøre tingene endnu bedre  

Smil, vær glad og stol på a hun og dem der bliver indblandet vil jer det bedste, for det er jeg ikke et sekundt i tvivl om. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.