nu skal det sku være ! skal væk med 15kg...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. maj 2012

DKTiha

Dinna88 skriver:

Lad være med at hoppe på de dumme kure - de er for naive mennesker Start på et helt nyt liv. Så skal kiloene nok ryge af!! Hvis I dyrker mortion, spiser sundt og er glade, så vil I med sikkerhed se resultater.

Og lad være med at blive skuffede over at I starter med at tabe jer helt vildt, for at det så måske går lidt i stå. Det er væsken I taber

OG! Hvis I vil styrketræne også - så skal I varme op, styrketræne og SÅ konditionstræne. Det er smart fordi I så træner jeres energi væk i styrken, og s åbegynder I at tage af fedtet når jeres depoter er brugt op. Skide smart.  

Spørge endelig hvis der er noget du vil vide - måske kan jeg svare

vi vil også undgå at skulle på nogen former for dumme kure.. jeg vil gøre det hele fra bunden af uden hjælp udover støtte til hinanden

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2012

Dinna88

DKTiha skriver:

vi vil også undgå at skulle på nogen former for dumme kure.. jeg vil gøre det hele fra bunden af uden hjælp udover støtte til hinanden

Skide godt. Det tager jeg hatten af for - det er klart den hårdeste måde at gøre det, men klart også den bedste! Held og lykke med det - det er super at I er to om det. 

Anmeld

29. maj 2012

DKTiha

Dinna88 skriver:

Skide godt. Det tager jeg hatten af for - det er klart den hårdeste måde at gøre det, men klart også den bedste! Held og lykke med det - det er super at I er to om det. 

jeg har så dårlig erfaring med alt af slanke piller og alt det, så vi prøver på egen hånd.. og det helt klart super at vi er 2 om det.. vi skal bare lære at styre os mht sodavand og slik osv

Anmeld

29. maj 2012

Dinna88

DKTiha skriver:

jeg har så dårlig erfaring med alt af slanke piller og alt det, så vi prøver på egen hånd.. og det helt klart super at vi er 2 om det.. vi skal bare lære at styre os mht sodavand og slik osv

Det giver heller ikke gode resultater i det lange  løb  
I  må jo se om det fungerer bedst for jer at bandlyse det 100 %, eller om det er alt med måde. Jeg har aldrig prøvet at skulle tabe mig, men jeg har helt sikkert set flest tilfælde, hvor det er gået galt, ved udelukkelsesmetoden. Det er for hårdt for folk.

Der jo også andre former for snacks end lige slik fyldt med sukker. Men prøv at sætte jer ind i hvilke frugter der er sundest osv

Anmeld

29. maj 2012

Carl-Emil's mor

DKTiha skriver:

du siger de helt gyldne ord!

Det handler nemlig ikke om at udelukke men om at mindske

f.eks så køb en pose til fredags slik med kun 100 gram i og klip stykkerne ud i mindre

Spiser masser af grøntsager

Spis godt med frugt men ikke for meget - jeg siger ca 1-2 stykker frugt pr dag

Sørg for at få gået de 10.000 skridt man skal - en skridtæller kan I få for ca 150 kr

Spis helst ikke kartofler, ris, pasta og brød sammen med kød da de to ting ikke bør indgå i samme måltid men spis gerne alle dele dog i begrænset mængder af brød mm.

Spis kål!! Kål sætter godt gang i systemet

Erstat det lyse brød i hverdagen med mørkt brød og tillad jer selv 1 dag om ugen hvor i f.eks spiser et franskbrød fra bageren - igen ikke udeluk men begræns

spis jer aldrig mætte

start altid måltidet med at drikke et glas vand

sørg for at spise hver 2-3 time det kan f.eks være en halv grovbolle eller andet ikke noget stort bare lige småt

Køb Nupo/isis/nutrilet bar og del den op så der er en bid til hver dag i løbet af ugen hvis det virkelig er slemt

Apoteket har sukkerfrit slik hvilket kan være en stor fordel hvis man har rigtig svært ved det

håber du kan bruge mit svar ?

Anmeld

29. maj 2012

Frk.Nissen

Tag ud og gå nogle lange ture sammen, eller løb nogle ture

Måske skal i begynde og træne sammen.

Anmeld

29. maj 2012

Carl-Emil's mor

Dinna88 skriver:

Det giver heller ikke gode resultater i det lange  løb  
I  må jo se om det fungerer bedst for jer at bandlyse det 100 %, eller om det er alt med måde. Jeg har aldrig prøvet at skulle tabe mig, men jeg har helt sikkert set flest tilfælde, hvor det er gået galt, ved udelukkelsesmetoden. Det er for hårdt for folk.

Der jo også andre former for snacks end lige slik fyldt med sukker. Men prøv at sætte jer ind i hvilke frugter der er sundest osv

lige præcis..

alle der omgåes børn ved jo også at en stor del af børn bliver ekstra fristet hvis man forbyder noget

og man kan jo bare købe sukkerfrit slik på apoteket eller bage en sukkerfrikage

Anmeld

29. maj 2012

Dinna88

Carl-Emil's mor skriver:

lige præcis..

alle der omgåes børn ved jo også at en stor del af børn bliver ekstra fristet hvis man forbyder noget

og man kan jo bare købe sukkerfrit slik på apoteket eller bage en sukkerfrikage

JA, netop - godt eksempel, haha
Men ja, mulgihederne er rige! Mangler man noget sødt kan man jo også lave egen marmelade f.eks. 

Anmeld

29. maj 2012

Carl-Emil's mor

Dinna88 skriver:

JA, netop - godt eksempel, haha
Men ja, mulgihederne er rige! Mangler man noget sødt kan man jo også lave egen marmelade f.eks. 

ja lige præcis

livet er ikke sort bare fordi man ikke hiver sukker i alt har ihvertfald aldrig hørt brok over sukkerfri ting der smager sødt ( søder med frugter dvs. der jo stadigvæk er sukker men "den sunde slags" )

Anmeld

29. maj 2012

Dinna88

Carl-Emil's mor skriver:

ja lige præcis

livet er ikke sort bare fordi man ikke hiver sukker i alt har ihvertfald aldrig hørt brok over sukkerfri ting der smager sødt ( søder med frugter dvs. der jo stadigvæk er sukker men "den sunde slags" )

Nej, slet ikke Jeps, er helt med, hehe. Jeg vil sige det sådan.. Jeg prioriterer at min mad er fyldt med fibre og proteiner. Derfor spiser jeg meget sund mad i alle mine måltider - og så træner jeg hver anden dag, intensivt. Derfor tillader jeg mig da at spise mindre sunde ting fra tid til anden. Og sådan ville jeg også gøre hvis jeg skulle tabe mig, jeg ville bare derudover også fokusere på kalorier!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.