AV, ondt helt nede vel 'hullet' :-/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

630 visninger
9 svar
0 synes godt om
29. maj 2012

GønskE

Hej DamerJeg har her de sidste 3 dage været øm i højre side, helt nede ved skambenet. Men i dag er det helt nede ved 'hullet' - og går som en der har skidt i bukserne og det gør ret ondt. Men ikke i knogler eller noget, kun helt nede..Hvad kan det være? Er 34+6, og han har ligget med hovedet nede siden uge 30-31, men ikke fast.Kan det være fordi han nu ligger fast? Eller andre erfaringer søges også /: av

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2012

GønskE

Og der er intet når jeg går på toilettet eller tørrer mig - ligesom blærebetændelse, kun når jeg sidder og går /: 

Slet ingen erfaringer? 

Anmeld

29. maj 2012

Guldimaven

Altså er det skedehullet eller numsehullet??

Anmeld

29. maj 2012

GønskE

Guldimaven skriver:

Altså er det skedehullet eller numsehullet??

Skedehullet. Det føles som om det sidder lige en halv cm inden i hullet, hele vejen rundt /:

Anmeld

29. maj 2012

GønskE

Ingen? 

Anmeld

29. maj 2012

Kamulla

jeg fik smerter ala følelsen af blive stukket med knove eller strukkepinde i skeden/underlivet.. og det var fordi han havde sat sig fast med hovedet.. og så kom de smerter når han roterede hovedet dernede.. av av av

Anmeld

29. maj 2012

GønskE

Kamulla skriver:

jeg fik smerter ala følelsen af blive stukket med knove eller strukkepinde i skeden/underlivet.. og det var fordi han havde sat sig fast med hovedet.. og så kom de smerter når han roterede hovedet dernede.. av av av

Jeg tror bare at jeg går ud fra, at det fordi han nu har sat sig fast nu

Anmeld

29. maj 2012

LR85

GønskE skriver:

Hej DamerJeg har her de sidste 3 dage været øm i højre side, helt nede ved skambenet. Men i dag er det helt nede ved 'hullet' - og går som en der har skidt i bukserne og det gør ret ondt. Men ikke i knogler eller noget, kun helt nede..Hvad kan det være? Er 34+6, og han har ligget med hovedet nede siden uge 30-31, men ikke fast.Kan det være fordi han nu ligger fast? Eller andre erfaringer søges også /: av

Det lyder som om baby står rigtig godt fast og dybt i dit bækken. 

Jeg har ingen a de følelser og mærker heller intet andet dernede af, og min dreng står ikke fast. 

Så det er nok et godt tegn  

Anmeld

29. maj 2012

Kamulla

GønskE skriver:

Jeg tror bare at jeg går ud fra, at det fordi han nu har sat sig fast nu

hehe det tror jeg også.. jeg avr 34+1 da min JM fortalte min søn nu stod godt fast...

Anmeld

29. maj 2012

eliasogmor

GønskE skriver:

har samme følelse her og har fået beskeden, at det er fordi han står rigtig godt fast og godt langt nede.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.