så vil jeg starte denne odense gr...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. oktober 2009

Mor til matilde og gustav

hej ja jeg er også fra odense, bor i et lille rækkehus sammen med min dejlige kæreste som jeg har haft gennem snart 8år, vi venter vores første barn til 4feb, og vi glæder os helt vildt;-)det er anden gang jeg er gravid, men mistede desværre i ca uge 11 sidste gang, men blev heldigvis ret hurtigt gravid igen og denne gang går det meget bedre er i uge 27 nu, så det er dejligt;-)jeg har ligesom sanne 2 katte, som er mine små børn hi hi.

det var lidt om mig, super hyggeligt med andre fynboer her inde;-)

knus marie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. oktober 2009

oo

jeg er københavner og er bosat med min nordjyde i Faaborg. ja, så det er ikke Odense, men det er da Fyn  

Anmeld

31. oktober 2009

SilleElisa

Jeg er godt nok Odenseaner, men bor der godt nok ikke mere, det er nu bare rart at se i gruppen og finde to bekendte

Kram Sille 18+6

Anmeld

31. oktober 2009

maria_wlt

Hey hey...

Jeg er oprindelig fra Otterup, men flyttede til Søhus i 2003. Nu er jeg lige flyttet ud foran Rosengårdcenteret med manden..

Arbejder på Herluf trolle plejecenter....aftenvagt...det var det :-)

Anmeld

1. december 2009

jillkolsbjerg

hej

vi bor i langeskov købte hus her for 1 1/2 år siden, flyttede fra odense men vi arbejder begge stadig i odense;-) Vi venter os vores første den 6 april, en lille pige ( freya )

knus jill

Anmeld

1. december 2009

cami87

vi er også fra odense  vi bor i skibuskvarteret i odense C. sammen med vores 2 katte..

Anmeld

1. december 2009

Rila87

jeg er ikke fra odense, men bor da på fyn , nærmere bogense ..

Har født her til November, og synes da det kunne være hyggeligt at snakke evt ses med andre fra Fyn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.