sygehus valg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

407 visninger
5 svar
0 synes godt om
29. maj 2012

MorTilDenDejligste

hej alle sammen

håber der er nogen der evt kan hjælpe mig..

i forhold til at det er ved at være op over termin, snakkede jeg med mine 2 svigerinder den ene fødte i oktober 2011 og den anden skal føde her i september i år, og de har begge skrevet under på at de ikke måtte forlade den kommune de skulle føde i de sidste 2 mdr fordi at de sklle komme på det sygehus de har valgt at føde på.

og det har jeg ikke gjort er det bare mig der har glippet et eller andet eller er det ikke nogte der gælder alle sygehuse, for jeg aner ikke mit levende råd om jeg tør tage til familie fødselsdage hvis jeg nu går i fødsel og så ikke kan komme ind på det nærmeste sygehus eller om de ikke har lov til at afvise mig??

plz hjælp mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Det har jeg godt nok aldrig hørt om før!! Syntes det lyder helt vildt mærkeligt at de har sku skrive under på at de ik måtte tage nogen steder hen i 8 uger, inden forventet fødsel. Jeg har aldrig skrevet under på noget i den retning, hverken under sidste graviditet eller denne gang. Vh stine

Anmeld

29. maj 2012

MorTilDenDejligste

StineW79 skriver:

Det har jeg godt nok aldrig hørt om før!! Syntes det lyder helt vildt mærkeligt at de har sku skrive under på at de ik måtte tage nogen steder hen i 8 uger, inden forventet fødsel. Jeg har aldrig skrevet under på noget i den retning, hverken under sidste graviditet eller denne gang. Vh stine

nej det undret også mig da jeg fik det at vide, for det havde jeg aldrig hørt noget om før, men da jeg snakkede med min mor om det sagde hun at det havde hun også gjort da hun ventede mig for 21 år siden.. underligt

Anmeld

29. maj 2012

LotusCPH

har jeg heller ik hørt noget om- Vi flyttede hertil ølstykke 1. april og er stadig tilknyttet riget. Men kunne hvis jeg ville vælge herlev eller hvidovre. Men altså har beholdt riget da det nu er dem der har fulgt mest med. 

Men snakkede med Jm om det og hun har skrevet valgt i journalen- 

Anmeld

30. maj 2012

MorTilDenDejligste

LotusCPH skriver:

har jeg heller ik hørt noget om- Vi flyttede hertil ølstykke 1. april og er stadig tilknyttet riget. Men kunne hvis jeg ville vælge herlev eller hvidovre. Men altså har beholdt riget da det nu er dem der har fulgt mest med. 

Men snakkede med Jm om det og hun har skrevet valgt i journalen- 

tror også jeg vil snakke med jm om det. for der står menlig ikke noget i min journal ang syghus valg.. 

men har tænkt på om det evt kun er noget nogen sygehus/kommuner gør hvis de generalt har mange fødsler i forhold til føde stuer..

Anmeld

30. maj 2012

LotusCPH

catharina skriver:

tror også jeg vil snakke med jm om det. for der står menlig ikke noget i min journal ang syghus valg.. 

men har tænkt på om det evt kun er noget nogen sygehus/kommuner gør hvis de generalt har mange fødsler i forhold til føde stuer..

Ja ellers ring til Jm Så er der svar med det samme

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.